Another Rant!!!!

Discussion in 'Lipotrim Forum' started by nictastic, 23 April 2008 Social URL.

  1. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    Sorry guys..just need to let this out
    I feel really shitty, fat and have a MASSIVE urge to eat ARRRGGHHHH! Really feel like i need to kick hell outta someone or something!!!!
    :cry:Have a really important meeting tomorrow and just been deciding what to wear and i was gutted to find that nothing fits properly ...everything is tooo small...last time i wore them was decmeber ...hadn't realised i had put on weight since then:cry:
    All day today i have been obessed with thinking about food and what i can't have feel really pooooo... think i need to start exercising to take my mind off stuff and get quicker (i know impatient) results!!!!
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. fattothin

    fattothin Gold Member

    Posts:
    5,123
    Likes Received:
    45
    Diet:
    Lipotrim 1st time
    Where did that come from, chill Winston.And your right be patient youll soon be on here telling us you have dropped a size or 2
     
  4. TracyJ

    TracyJ Gold Member

    Posts:
    4,793
    Likes Received:
    20
    Diet:
    Lipotrim
    Awww hun its def inpatience but i can see where youre coming from! It will happen though and loads sooner than you think!! You will feel as good as i feel today sooooo soon if you stick at it!! DONT eat xxxx
     
  5. fattothin

    fattothin Gold Member

    Posts:
    5,123
    Likes Received:
    45
    Diet:
    Lipotrim 1st time
    :hug99::hug99::hug99::hug99: sorry forgot to give you a hug! x
     
  6. kellybelly

    kellybelly too hot to handle!!

    Posts:
    448
    Likes Received:
    1
    Diet:
    lipotrim
    nicki come away from the cuppard it so not worth it,,now get a grip,,lol,,
     
  7. SabreWulfe

    SabreWulfe From LipoTrim to Cambridg

    Posts:
    93
    Likes Received:
    1
    Start Weight:
    14st7lb
    Current Weight:
    9st7lb
    Goal Weight:
    9st7lb
    Lost(%):
    5st0lb(34.48%)
    Diet:
    From LipoTrim to The Cambridge Diet
    I know how you feel Nikki, but whatever you do dont give in like last time.... remember how you felt about yourself..... its not worth it.

    Just get an early night and I'm sure you'll feel better tomorrow.

    {{{{{Hugs}}}}}

    :grouphugg:
     
  8. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    Thanks Trace... you sounded sooo happy in your other post can't wait to feel like that again...
    not sure if TOTM is soon or if its just being deprived of food lol I havent eaten ..... i have locked my self in the bedroom with water :wave_cry:
     
  9. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    Cheers hun, i promise i won't i cant let myself down...how did you go on stalking without me this afternoon x
     
  10. TracyJ

    TracyJ Gold Member

    Posts:
    4,793
    Likes Received:
    20
    Diet:
    Lipotrim
    Aww hun i promise you will feel like this soon, i never thought i would get to this point either now i am not looking back! This short amount of time is nothing hun compared to the time you will look and feel damn fine lol xxx
     
  11. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    Yeah, i know that really... just seems like i have been doing it forever already... Did you have trouble sleeping ... i find i can't get to sleep until around 2am

    Does anyone know if you can take herbal nytol?:sigh:
     
  12. TracyJ

    TracyJ Gold Member

    Posts:
    4,793
    Likes Received:
    20
    Diet:
    Lipotrim
    Not sure about that hun to be honest but prob not! I had no prob sleeping really except wee breaks in the night and a 17 month old liking to sleep with me lol xxx
     
  13. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    Awwww i love that .... they are soo cute when they are kicking you outta bed and elbowing you in the face! Suprising how such a small little thing can take up soooo much room!! My 5 yr old still sneaks in with me sometimes lol
     
  14. TracyJ

    TracyJ Gold Member

    Posts:
    4,793
    Likes Received:
    20
    Diet:
    Lipotrim
    I do love her sleeping with me but it knackers me out as im sleeping so lightly! i am not good when im tired either lol..really miserable! i reckon millie will stil getting in with me at 5 too easily xx
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...