• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Bored !!!!!

#1

killercurls

I *will* be skinny again!
#2
that sucks! um...do a puzzle? watch a movie?
 
#3
lol im tired too been on nights and had 3 hours sleep today lol

thinking my xbox might be calling my name lmao
 

killercurls

I *will* be skinny again!
#4
ah i hear you on that! i had 4 hours last night. then went to ikea and walked around for....ever....

i'd go for the xbox too!
 

ChellyWellyBoot

I will be skinny again!!!
#5
Am I not entertaining you? lol
 
#6
ah i hear you on that! i had 4 hours last night. then went to ikea and walked around for....ever....

i'd go for the xbox too!
lol its no good is it haha

yeah feck it xbox here i come me thinks lol

Am I not entertaining you? lol
course you are babe but your not with me so its not the same :(
 
#8
yeah too right baby

gunna look online some more later as well lol
 

killercurls

I *will* be skinny again!
#10
lol its no good is it haha

yeah feck it xbox here i come me thinks lol



course you are babe but your not with me so its not the same :(
nope! i'm missing my sleep!

what game you gonna play?

and one more thing...awwwwwwwwwwwww
 
#11

ChellyWellyBoot

I will be skinny again!!!
#12
Lol its great to be loved eh ? :D lol!!

Whats forza?

Im bored too, wanna go out but no ones going out :( :(

Keep banging my bloody peircing and its sore and it was bleeding lol!!

oh oh oh... I want a pet elephant :D
 

killercurls

I *will* be skinny again!
#13
yeah...i have no clue what that game is. never heard of it. hah
 
#14
Lol its great to be loved eh ? :D lol!!

Whats forza?

Im bored too, wanna go out but no ones going out :( :(

Keep banging my bloody peircing and its sore and it was bleeding lol!!

oh oh oh... I want a pet elephant :D
forza i told you what it was wen you asked other night lol

your mad as well an elephant my god lol

yeah...i have no clue what that game is. never heard of it. hah
haha its awesome driving game
 

killercurls

I *will* be skinny again!
#15
Keep banging my bloody peircing and its sore and it was bleeding lol!!

oh oh oh... I want a pet elephant :D
ouch! your new one?

i want a pet elephant too! but a small one that fits in a bird cage...and i has to be pink :D
 

killercurls

I *will* be skinny again!
#16
#17
lol its wicked sill not gone up to play it yet haha im being lazy
 

ChellyWellyBoot

I will be skinny again!!!
#18
Lol nah I want a big one so it can carry me on its tusks!!
 


Similar threads