• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Finished day one :D

#1
yay well thats day one over and done with, im really proud of myself ine thing my breath ummm got a gammy taste in my mouth its not to plesent :( anyone else get this im drinking huge amouts of water and cleaning my teeth far to much mut itsa still there xxx
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!
#2
Hi PB

Yeah thats gonna happen, I think its something to do with going into ketosis!! Although someone more experienced will come along soon I am sure.

Looking back was day one as hard as you thought it would be?? Are you doing anything today, keeping yourself busy?
 
#3
well currently im sat on my butt on the computer will do some course work i think and clean my house lol needs doing :) but it wasnt as hard as i thought was just a little snappy :D
 
#4
Well Done Hunny

I am proud of you!! Yeah snappy I am like that normally so hey ho, just part of life!! LOL.

Hope today is even better, just think all that housework will be working of more calories!!!
 
#5
Congratulations Princess... Im starting day 3 today and I have been faced with chip shop chips, popcorn, chinese takeaway, indian takeaway, beer... so far resisted it all!

Keep it up.

(ooops.. belly just rumbled typing that... no belly, bad belly!)

:)
 
#6
i had a metallic taste in my mouth for the first two weeks but gone now.
 
#7
Well done on getting though day 1 :)

I had a horrible taste in my mouth at the beginning, keep drinking the water it will help :) Get some good mouth wash like oraldene (usually available in the chemist rather than supermarket) Also get some mouth spray like gold spot :)
 
#8
well i have stocked up on chewing gum i have listerine mouthwash and medicated mouthwash too .... *bad breath be gone* lol

im avoiding watching TV incase food adverts come one damn the food porn lol :) other than that the house is looking cleaner and i might even get round to cleaning the car, im going to do stomach crunches and some toning exercises as i hear u can get saggy skin? damn is there any exercises to make sure my boobs dont go saggy?
 


Similar threads