• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Happy Birthday Geri!

KD

Gone fishing
#5
Hope you're having a nice day :D
Well...it's different;)

So what are up to today? Had any nice pressies? Tell me it's going to be great and your family are a bit more in tune with a ladies needs than mine:rolleyes: :D
 
#6
Well, I'm knackered :eek: today of all days daisy woke up at 5.30am so we were up just after that - didn't go to bed till 12.30 which is why I am extra tired!!

Daisy in respite (playscheme) so was gonna go pictures but decided to have a tidy up instead - ready for all my birthday visitors!! May go later when daddy is home from work - was thinking of going pizza hut - but always seem to see someone from lighterlife lol - so gonna order a takeaway later....

Got some nice pressies so far, - unfortunateley no fairy's to do a spring clean - that'd be lovely!!

Gonna go choose a birthday cake and pick Daisy up at 3pm

Hope your day gets better Karion:) least you got a box of choccies from hubby - i got a text from mine saying 'happy birthday, 40 next year :eek: ' mind you I did see him this morning before he went off to work. I am soooooooo not gonna be fat and forty!! :D If that won't motivate me don't know what will!!
 

Mini

Administrator
Staff member
S: 18st2lb C: 16st3.5lb G: 11st2lb Loss: 1st12.5lb(10.43%)
#8
Happy Birthday Geri!

Hope you have a wonderful day!!!

Love Mini and Pierce xxx


 

KD

Gone fishing
#9
Well, I'm knackered :eek: today of all days daisy woke up at 5.30am so we were up just after that - didn't go to bed till 12.30 which is why I am extra tired!!
Ack :( You didn't need that:eek:

Did you see the programme the other night 'After Thomas' about an autistic boy. True story. It was excellent.
 

Diva

Cambridge Diet Counsellor
#10
OMG Geri !!! :eek: I can remember wishing you a Happy Birthday last year.... that really has gone very quickly!!

Enjoy your day sweetheart and make it count! ;)
 
#12


Have a lovely day Geri

xx
 
#15
Sonkie, cheb, Madamdotty, Summerskye, Diva, (where did that year go eh! :D ) Mini, redpam, Slinks, Karion and rache -
Thankyou, your birthday wishes mean a lot

Hubby not long in from work, heard him ask jess if she had a pen - no flowers he said they were a bit ropey looking! anyway he gives me this card, I open it and it says 'happy anniversary' wtf!! Anyways I showed it to him - he's obv had a long day - he didnt even notice that it didnt say 'happy birthday' - I had to point it out:D He had written inside 'to my birthday girl' tho so spose I'll let him off - tis a really nice card lol

Karion can you beat that lol
 

KD

Gone fishing
#17
Karion can you beat that lol
Ummm. That's a good one Geri. Bless his little heart for trying though.

Can I beat it. No card for 23 years?? Anniversary, birthday or Christmas. I had one the first year we got married and now it seems it's started again as we approach our 25th anniversary. Reckon I'm winning here :D

Hope you enjoyed your takeaway;)
 


Similar threads



Top