I'm going to eat Paul Mckenna

Discussion in 'Lipotrim Forum' started by fattyfattybumbum, 14 May 2008 Social URL.

  1. fattyfattybumbum

    fattyfattybumbum Full Member

    Posts:
    485
    Likes Received:
    3
    Diet:
    lipotrim
    Look I have to vent my anger disgust etc or I'm going to eat something.I hate Paul Mckenna.I just responded to Paul Mckenna post a second ago.Apparently...Paul recommends imagining pubic hair on your fav food and that should stop us eating it.Have you ever heard such [email protected] in your life!!!Jesus, surely in this day and age we can face up to the fact that we overeat for all number of reasons.Do we really need some pimp in a serr sucker suit telling you how to lose weight,stop smoking etc really I dont I am a binger and the only way I am going to stop binging is by taking control of my own life and doing it myself.So thanks but no thanks paul flippin mckenna!:cool:
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. fattyfattybumbum

    fattyfattybumbum Full Member

    Posts:
    485
    Likes Received:
    3
    Diet:
    lipotrim
    damn paul mckenna has intercepted evryones thoughts and no one is replying to my thread!damn you paul mckennaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
     
  4. coconut

    coconut Full Member

    Posts:
    118
    Likes Received:
    6
    Start Weight:
    12st0lb
    Current Weight:
    11st0lb
    Goal Weight:
    9st0lb
    Lost(%):
    1st0lb(8.33%)
    Diet:
    Cambridge
    I like forums like this where you can vent and feel better!!

    The way I see it, Paul McKenna might be someone elses last option. Lipotrim is my saviour and works for me. But there's so many people who think it's really bad or cant understand not eating.

    Paul McKenna works for people and if he's helping them battle their addiction and become healthy then he's not that bad.

    Personally I dont think it would work for me. But everyone needs help.
     
  5. lillie

    lillie weighs a lot less

    Posts:
    2,394
    Likes Received:
    12
    Diet:
    lipotrim
    a few pubes wouldnt have stopped me i would have just picked them off,LT was my only option all or nothing and the break im having with food has totally changed my opinion,i was eating for all the wrong reasons,i was bored,i was upset,i was lonely any excuse really,when i refeed im gonna enjoy food and not binge on it ,paul who ?????
     
  6. jackie2029

    jackie2029 Full Member

    Posts:
    361
    Likes Received:
    3
    Diet:
    lipotrim
    hahaha so funny, i actually advocate Paul McKenna as he tackles 'brain wave issues' that we might have, and he has worked for me in so many areas but hey it doesnt have to work for everyone which is why there are soooo many ways to do this, so you pick whats best for you. ROCK ON PAUL MCKENNA!!!!! LOL JXX
     
  7. blondie70

    blondie70 Member

    Posts:
    13
    Likes Received:
    0
    Diet:
    LT
    I totally agree with you lillie....I was saying exactly the same thing at work today....

    I think what he says works to a degree, association etc ('fish eyes' always does it for me!!:eek:)

    Just keep strong and focused...and vent now and then!
     
  8. scousemouse0151

    scousemouse0151 soon to be minnie mouse

    Posts:
    1,570
    Likes Received:
    2
    Start Weight:
    11st0lb
    Current Weight:
    10st4lb
    Goal Weight:
    9st12lb
    Lost(%):
    0st10lb(6.49%)
    Diet:
    slim&save, tried everything in the past,failed expert on them all
    got his book here and all that tapping on your forehead with your fingers keeps them out the biscuit tin, so that makes me a fan sorry lol
     
  9. fattyfattybumbum

    fattyfattybumbum Full Member

    Posts:
    485
    Likes Received:
    3
    Diet:
    lipotrim
    nooooooooooooooooooooooooo!!!!
     
  10. mummytoni

    mummytoni Full Member

    Posts:
    191
    Likes Received:
    4
    Diet:
    lipotrim
    ive lots of friends who swear by him but they are still fat....lol
     
  11. fattyfattybumbum

    fattyfattybumbum Full Member

    Posts:
    485
    Likes Received:
    3
    Diet:
    lipotrim
    why cant he make his hair grow back...eh..eh see never thought of that did you mister I'm god mckenna.no.
     
  12. Rhian26

    Rhian26 Full Member

    Posts:
    407
    Likes Received:
    5
    Start Weight:
    12st5lb
    Current Weight:
    11st8lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    0st11lb(6.36%)
    Diet:
    Lipotrim
    Hahaha!! That is soo funny!!!
    Cant say i've ever read anything of his and its probably because i cant be arsed counting to 35 before i swallow my food!! what a crap evening out that would be!!! x
     
  13. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    You're nuts baby girl....but i love ya and i am totally with you in the McKenna bull ****!!!
     
  14. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    Lil ... you are fab hunni .... picking pubes off...what did we come to before LT !!!!
     
  15. cee-cee

    cee-cee Dizzy blonde

    Posts:
    259
    Likes Received:
    0
    Diet:
    Lipotrim, moved to CD
    Dunno whether I like him or not, but I did buy his book for when I do maintenance. However, this just made me die laughing :D:D:D:D so I must have burned up quite a few calories already. Are you OK honey?:D
     
  16. fattothin

    fattothin Gold Member

    Posts:
    5,123
    Likes Received:
    45
    Diet:
    Lipotrim 1st time
    ffbb you are proper nuts lol xx
     
  17. mummytoni

    mummytoni Full Member

    Posts:
    191
    Likes Received:
    4
    Diet:
    lipotrim
    you think everyone is nuts....lol
    Have you spoke to Dave the sandwich man yet??:D:Dits him alright !!!!!!!!
     
  18. Avatar

    MiniMins.com Advert

  19. cee-cee

    cee-cee Dizzy blonde

    Posts:
    259
    Likes Received:
    0
    Diet:
    Lipotrim, moved to CD
    She is today:D
     
  20. fattothin

    fattothin Gold Member

    Posts:
    5,123
    Likes Received:
    45
    Diet:
    Lipotrim 1st time
    Do you think they put something in this stuff everyone is either nuts or horny lol xx
     
  21. cee-cee

    cee-cee Dizzy blonde

    Posts:
    259
    Likes Received:
    0
    Diet:
    Lipotrim, moved to CD
    You're Both :D
     
  22. fattothin

    fattothin Gold Member

    Posts:
    5,123
    Likes Received:
    45
    Diet:
    Lipotrim 1st time
    :eek: moi:D xx:p
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...