Nice smells should be banned!

Discussion in 'SlimFast' started by Wishbird007, 19 May 2011 Social URL.

  1. Wishbird007

    Wishbird007 Gold Member

    Posts:
    3,851
    Likes Received:
    4
    Start Weight:
    12st0lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Slimming world/Low calorie dieting
    Omg a friend in office who is also doing sf has had a day off the diet n had a bacon n sausage sarnie! Omg I cud so eat one am not gonna but the smell is like torture! X
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. Mrs E-H

    Mrs E-H Loves Slimming World

    Posts:
    1,550
    Likes Received:
    5
    Start Weight:
    24st11.0lb
    Current Weight:
    24st3.5lb
    Goal Weight:
    12st7lb
    Lost(%):
    0st7.5lb(2.16%)
    Diet:
    Slimming world
    Its horrible isnt it. The thing I find though is that things rarely taste as nice as they smell.

    xxx
     
  4. Wishbird007

    Wishbird007 Gold Member

    Posts:
    3,851
    Likes Received:
    4
    Start Weight:
    12st0lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Slimming world/Low calorie dieting
    Yes I totally agree love x bacon smell should b bottled yummy x
     
  5. awcarly

    awcarly Loves to lose

    Posts:
    225
    Likes Received:
    2
    Start Weight:
    14st10lb
    Current Weight:
    14st5lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st5lb(2.43%)
    Diet:
    Slim fast
    ahh tell me about it, some times I go into my other halfs work and they have a griddle and they grill up massive bacon/sausage/egg sarnies every day the smell makes me drool there is definitely something so delicious about bacon cooking :)
     
  6. LadyJo

    LadyJo Silver Member

    Posts:
    983
    Likes Received:
    4
    Start Weight:
    17st8lb
    Goal Weight:
    11st8lb
    Diet:
    Cambridge weight plan
    ive just made my kids buttery toast before bed and the smell is still in the house!! :(
     
  7. Wishbird007

    Wishbird007 Gold Member

    Posts:
    3,851
    Likes Received:
    4
    Start Weight:
    12st0lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Slimming world/Low calorie dieting
    Oo yeah I really miss toast!! Oo n butter omg lol x
     
  8. *Emma

    *Emma Silver Member

    Posts:
    712
    Likes Received:
    2
    Start Weight:
    17st12lb
    Current Weight:
    15st12.5lb
    Goal Weight:
    11st7lb
    Lost(%):
    1st13.5lb(11%)
    Diet:
    Slimming World
    I live above a shop on a street full of takeaways, so every time I leave the house, I've got all different smells hitting me! Right next door is a chip shop, there's a kebab/pizza shop up the street, three or four Indian restaurants round the corner, and my voluntary job over the road is next door to a Chinese! I'm constantly in hell, trying to resist everything lol. But usually, smelling the same stuff all day long puts me off it, so it's not too bad. Plus I'm moving in three weeks lol.
     
  9. awcarly

    awcarly Loves to lose

    Posts:
    225
    Likes Received:
    2
    Start Weight:
    14st10lb
    Current Weight:
    14st5lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st5lb(2.43%)
    Diet:
    Slim fast
    omg Emma that would drive me mad especially as I love kebabs haha and the smell of indian is just delish... but I kinda know what you mean, a friend of my mum's used to make doughnuts and at first they were hard to resist but after a while the smell just made her feel sick lol!
     
  10. *Emma

    *Emma Silver Member

    Posts:
    712
    Likes Received:
    2
    Start Weight:
    17st12lb
    Current Weight:
    15st12.5lb
    Goal Weight:
    11st7lb
    Lost(%):
    1st13.5lb(11%)
    Diet:
    Slimming World
    Yeah I think it's cos the smell of them all mixed together isn't very nice, so it's not too hard to resist lol. Sometimes I just have to have it though, they're too close by to ignore for too long lol.
     
  11. Mrs E-H

    Mrs E-H Loves Slimming World

    Posts:
    1,550
    Likes Received:
    5
    Start Weight:
    24st11.0lb
    Current Weight:
    24st3.5lb
    Goal Weight:
    12st7lb
    Lost(%):
    0st7.5lb(2.16%)
    Diet:
    Slimming world
    I used to make doughnuts in a supermarket but it never put me off haha

    xx
     
  12. Ela ine

    Ela ine Likes to post, and eat.

    Posts:
    3,207
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    18st11lb
    Current Weight:
    16st7lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st4lb(12.17%)
    Diet:
    Dukan
    specifically, freshly baked bread!
     
  13. Wishbird007

    Wishbird007 Gold Member

    Posts:
    3,851
    Likes Received:
    4
    Start Weight:
    12st0lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Slimming world/Low calorie dieting
    Omg yes yummy! Espec cheesy bread!!! Ahh screams !
     
  14. Ela ine

    Ela ine Likes to post, and eat.

    Posts:
    3,207
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    18st11lb
    Current Weight:
    16st7lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st4lb(12.17%)
    Diet:
    Dukan
    asaaaah and stone baked garlic bread!
     
  15. awcarly

    awcarly Loves to lose

    Posts:
    225
    Likes Received:
    2
    Start Weight:
    14st10lb
    Current Weight:
    14st5lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st5lb(2.43%)
    Diet:
    Slim fast
    no comment needed just... ---DROOL--- :D
     
  16. Ela ine

    Ela ine Likes to post, and eat.

    Posts:
    3,207
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    18st11lb
    Current Weight:
    16st7lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st4lb(12.17%)
    Diet:
    Dukan
    this thread has turned to food porn... well for me anyway.

    I am now craving sweet and sour chicken! with rice!
     
  17. awcarly

    awcarly Loves to lose

    Posts:
    225
    Likes Received:
    2
    Start Weight:
    14st10lb
    Current Weight:
    14st5lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st5lb(2.43%)
    Diet:
    Slim fast
    banish those thoughts elaine BANISH THEM :p hehe
     
  18. Avatar

    MiniMins.com Advert

  19. Ela ine

    Ela ine Likes to post, and eat.

    Posts:
    3,207
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    18st11lb
    Current Weight:
    16st7lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st4lb(12.17%)
    Diet:
    Dukan
    hahaha they've gone! And thankfully this thread moved on to a new page (hehe)x
     
  20. awcarly

    awcarly Loves to lose

    Posts:
    225
    Likes Received:
    2
    Start Weight:
    14st10lb
    Current Weight:
    14st5lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st5lb(2.43%)
    Diet:
    Slim fast
    it was a sign!!! haha. ahh I am feeling so deflated right now could do with stuffing my face *big sigh*
     
  21. Ela ine

    Ela ine Likes to post, and eat.

    Posts:
    3,207
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    18st11lb
    Current Weight:
    16st7lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st4lb(12.17%)
    Diet:
    Dukan
    Don't do it hun!
    If we don't lose at least 3lbs in the next 2 weeks.. then we'll consider face stuff (of the good food kind :p)

    You can do it - think how much better you will feel in the morning after a 100% day (yes, this is a note to myself! HA!!) x
     
  22. Wishbird007

    Wishbird007 Gold Member

    Posts:
    3,851
    Likes Received:
    4
    Start Weight:
    12st0lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Slimming world/Low calorie dieting
    I concur with Elaine keep yr chin up hunni x
    Look forward to yr tea x
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...