oh no :(

Discussion in 'Lipotrim Forum' started by lulu138, 29 January 2008 Social URL.

  1. lulu138

    lulu138 Full Member

    I had my first weigh in today, i have lost 6lbs! I kinda half hoped for a lil more but im still over the moon.
    Anyway in the night, everyone else was having a chineese and before I knew it I had slipped a chip into my mouth :(. I really hope this does'nt affect anything.

    Has anyone else made sneaky lil mistakes like this??
    Is my ketosis going to be ok??

    Thanks guys xx x x:break_diet:
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. fattothin

    fattothin Gold Member

    Lipotrim 1st time
    6lb is fantastic well done.
  4. lulu138

    lulu138 Full Member

    thank you :)
  5. Shazpaz

    Shazpaz Regular Member

    South Beach
    I'm sure just one chip shouldn't make a difference. Just get straight back on track and you'll be fine. 6LBs is FAB.....I'd be delighted with that....nearly half a stone in a week!!

    Well done....and don't worry about the chip...you'll be fine.
  6. Flab-u-less-Flower

    Flab-u-less-Flower Silver Member

    Welcome aboard & Congrats on the loss. Your doing great, keep on trucking and you will reach your goals.
  7. Daisybank

    Daisybank Hmmmmmm!

    hey well done - what a great loss, I would be happy with that. As for the chip - give yourself a big pat on the back for stoppinf at one, I dont think I could do that, more like 10 for me!! :)
  8. harriet2

    harriet2 serial poster

    Goal Weight:
    my own
    dont worry about it..i came on here in a flap a week or so ago cause id inadvertantly gone into the kitchen after some bad news and took a huge mouthful of diet coke...didnt make any difference to weight loss at all other than making me feel silly lol

    h x
  9. lulu138

    lulu138 Full Member

    hehe thank you guys! i feel better now, i felt so bad after eating it and wished i hadn't done it! im kinda glad i did because now i know that the guilt of eating something silly isnt worth it! :D
  10. mattbibby

    mattbibby Member

    Ahh no point crying over spilt milk hun... think most people have been there... least you know next time it doesnt help you at all :)

    6lb in it self is an amazing weight loss tbh.. imagine losing that on Weight Watchers haha.. you'd get a gold star and a clap haha.
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.

Share This Page