• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Slower week, but its what I expected!

Toni

Back again - hey ho!
#1
This week I lost 4 lbs :D still great as its put me at a stone and a half exactly, lost!! :D:D:D:D
When I started Slimming world in January, I only lost 1 1/2 lbs in the the first "wonderful week" as they like to call it!!!!!!!!!!:rolleyes:

I'm so chuffed with this diet, it rocks!:cool:
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!
#3
wELL DONE, MUST BE DIFFICULT WITH A LITTLE ONE I REMEMBER I ALWAYS ATE WHAT MY KIDS DIDNT
 

Toni

Back again - hey ho!
#4
Thanks Lil, I am fine now yes, raring to go into this week now too :D
Hi Silv, it is hard with one little one yep, and even harder when I've got all four of mine home on the weekends lol xxx
 

TracyJ

Gold Member
#5
Aww well done hun 4lb is fab!! Glad youre all better! I could not do LT with 4 bloody kids lol xxx
 

Toni

Back again - hey ho!
#6
Hehehe, 4 kids is ok, I think I was meant to be a mummy, I saw our friends new baby yesterday and even contemplated having another one :doh: lol I must be totally nuts!
 

TracyJ

Gold Member
#7
Hahaha what are you like, you are fab hun. I dont think i could share my love for Millie with another! xx
 

lillie

weighs a lot less
#9
Hehehe, 4 kids is ok, I think I was meant to be a mummy, I saw our friends new baby yesterday and even contemplated having another one :doh: lol I must be totally nuts!
are you mad women its the LT you know lol xx
 

Mini

Administrator
Staff member
#10
4lb is a very good weight loss, well done:happy096:

Love Mini xxx
 

Toni

Back again - hey ho!
#11
lol, I just love my babies, its the fat wobbly bits you get whilst being preggy I dont like!
Martin, (my OH) loves the boobs you get with it though lol
Tracy, honestly hunny, you would never believe that you could love them all enough, but you can and do! We took all four of ours out to a meal a few weeks ago, two in a high chair, and two at the table, all eating, and being so well behaved. When I came back from the loo's and walked around the corner, to see them all sitting there, and look up at me grinning, and babbling "mum mum" etc, it made my heart wanna explode. :eek: I felt so proud and lucky. I love them all to the ends of the earth :) xxx
 

Toni

Back again - hey ho!
#12
Thanks Mini Lill, and Cee Cee, I'm considering one solid week more, then refeeding, maybe, if I feel brave enough lol xxx
 
#13
Awww thats lovely hun and is how i feel about Millie! Im sure you can share i just cant imagine it, she is my life xxx
 

Toni

Back again - hey ho!
#14
No it is hard to imagine i guess, but I come from a large family (my Dad is one of 8 & my mum one of 4) so it all seems very natural to me. I just want the kids when they grow up, to have the same as I have, lots of fam around. I'm lucky that all our lot get on exceptionally well :)
 
#15
My mum is 1 of 12:eek: now my Gran def needed a tv lol. They are always falling out etc nightmare! Im 1 of 3 and my brothers are a pain haha love them to bits though xxx
Toni for mum of the year:D xxx
 

Toni

Back again - hey ho!
#16
lol one of 12, blimey thats good going!!!!!! I'm sure my nan would have had more if she could of, but she stopped (sensibly) at the age of 46!!! I have an Auntie thats younger than me :doh: We look quite alike, and people think we're sisters.

Maybe a few more would have tipped the balance I dont know... but I dont think there has been one upset between all my aunts and uncles, and dad......yet! x

PS, I'm hardly mum of the year material!! lol but thanks anyway xxx
 
#17
Well as tempting as you make it sound honey, think ill stick at 1 lol xxx
 
#18
Well done Toni, now come here and I will give you a special cuddle xxxx
 

Toni

Back again - hey ho!
#20
lol, thanks Gary, I love a good bear hug ;)
hehe @ Tracy, I'm not doing a very good job at convincing you am I lol
 


Similar threads