• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Week 4 WI

jackietrew

Will be slim!!!!!!!
#1

Camille

Silver Member
#3
Well done that's brill xx
 

jackietrew

Will be slim!!!!!!!
#4
thanks guys, oh camille you've lost loads every week! thats amazing well done! x
 
#5
you have had some fab losses... what is your secret?
i am same weight as you and would love those results
well done you must feel fab
 

LizDesigns

Silver Member
#6
Congratulations on another great loss.
 

jackietrew

Will be slim!!!!!!!
#8
you have had some fab losses... what is your secret?
i am same weight as you and would love those results
well done you must feel fab
Thanks, how tall are you? i'm 5'9 so that could be something to do with it?? i don't know how i've had such gd losses as i have been picking at chicken on most days but i feel that helps me! also i drink about 5-6ltrs of water a day! what day are you on hun? xx
 
#9
Fabuloso, well done!!

xx
 

jackietrew

Will be slim!!!!!!!
#10
Wow well done matey!!!!!!!!! Im gonna do crap on thursday :( x
thank you hunny! you won't do crap you'll be great, just think postive! lemme know how you go though! x
 
#12
i am 5.6.... i start tomorrow...
think the water must help.... so i will be aiming high...

you are an inspiration....and you must feel fab
 

jackietrew

Will be slim!!!!!!!
#13
i am 5.6.... i start tomorrow...
think the water must help.... so i will be aiming high...

you are an inspiration....and you must feel fab
you will probably lose more weight than me then seeing as you're shorter you will have a higher bmi i would've thought! well im sure you'll do great! and be sure to keep us posted on how you do. yeah the water deffo does help! with the hunger, makes you glow really. you almost brought me to tears when i read that, iv never been told i was an inspiration before! so thank you very much! :) xx
 

jackietrew

Will be slim!!!!!!!
#14
also people, have just checked my bmi and am no longer obese!!SO HAPPY!
 

jackietrew

Will be slim!!!!!!!
#16
im actually sitting here just grinning and laughing lol xx
 

xdebzx

Full Member
#17
Hey guys!!

Just come back from my 4th weigh in and....*drum roll* lost 5lbs! am over the moon! really thought the losses got smaller as the weeks went on! :D:D:D:D:D:D:D

Thank you everyone for all your support!

xx

yay!! well done hunny :wow::party0038:

go girl!

debs x
 

CeeKay

Staying on plan!
#18
Well done hun!
Keep it going!
 

goolian

Fab & Fit For Florida
#19
well done chick, i had my fourth wi today...

your weight loss is identical to mine
 
#20
Well done :bliss: thats a great loss
 


Similar threads