Page 5 of 17 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 15 ... LastLast
Results 61 to 75 of 247
Like Tree55Likes

Thread: Heather's Healthy Eating

  1. #61
    Likes to post

    Join Date
    13th June, 2011
    Location
    N.Ireland
    Posts
    492
    Rep Power
    19
    Diet: Calorie Counting/ healthy eating
    Height: 5ft5in
    Start Weight: 16st6lb
    Current Weight: 15st10lb


    BMI Information:
    Start BMI: 38.3
    Current BMI: 36.6


    Statistics:
    Total Weight Loss: 0st10lb
    % Lost 4.35%
    i also have child bearing hips lol
    my bf loves them and im just like ughhhh at them lol

    Heather the She hulk shall be known through out the land lmao

  2. #62
    Really Really likes to post!
    half century

    Join Date
    12th September, 2011
    Posts
    1,108
    Rep Power
    26
    Diet: Calorie Counting
    Height: 5ft7in
    Start Date: 25/11/12
    Start Weight: 19st13lb
    Current Weight: 15st13.5lb
    Goal Weight: 11st7lb
    Goal Date: September 2015


    BMI Information:
    Start BMI: 43.7
    Current BMI: 35
    Goal BMI: 25.2


    Statistics:
    Total Weight Loss: 3st13.5lb
    Weight to Lose: 4st6.5lb
    % Lost 19.89%
    How are you getting on today? X

  3. #63
    Likes to post

    Join Date
    13th June, 2011
    Location
    N.Ireland
    Posts
    492
    Rep Power
    19
    Diet: Calorie Counting/ healthy eating
    Height: 5ft5in
    Start Weight: 16st6lb
    Current Weight: 15st10lb


    BMI Information:
    Start BMI: 38.3
    Current BMI: 36.6


    Statistics:
    Total Weight Loss: 0st10lb
    % Lost 4.35%
    im getting on fine
    yesterday not so good
    in regards to eating i mean
    bf took me out to lunch which i had pasta bake and chips and then he got a cream bun with i stole the middle section as it had a wee bit of jam on it
    and then came home and had a panini bap thing with breaded chicken mayo and cheese and salad was really good and really filling
    and tonight we are having his home made lasagne sooooo goood

    i always tend to eat more at my bfs house- he lives with his mum and she loves to bake and ofcourse shes super skinny and i balloon
    and i find it rude to be like no i dont want that lovely cake youve just made me lol

    hows you today ?

  4. #64
    Really Really likes to post!
    half century

    Join Date
    12th September, 2011
    Posts
    1,108
    Rep Power
    26
    Diet: Calorie Counting
    Height: 5ft7in
    Start Date: 25/11/12
    Start Weight: 19st13lb
    Current Weight: 15st13.5lb
    Goal Weight: 11st7lb
    Goal Date: September 2015


    BMI Information:
    Start BMI: 43.7
    Current BMI: 35
    Goal BMI: 25.2


    Statistics:
    Total Weight Loss: 3st13.5lb
    Weight to Lose: 4st6.5lb
    % Lost 19.89%
    yesterday was bad for me too but not because I had someone romantic to be with I just had a massive hangover haha and then I ate chip shop chips. SO naughty. and Im being really weak and going out tonight too. SO naughty AGAIN. hah

    Hope you had a nice day yest! I know what you mean about refusing special food, Its a battle that I have with my mother on a regular basis!

  5. #65
    Likes to post

    Join Date
    13th June, 2011
    Location
    N.Ireland
    Posts
    492
    Rep Power
    19
    Diet: Calorie Counting/ healthy eating
    Height: 5ft5in
    Start Weight: 16st6lb
    Current Weight: 15st10lb


    BMI Information:
    Start BMI: 38.3
    Current BMI: 36.6


    Statistics:
    Total Weight Loss: 0st10lb
    % Lost 4.35%
    with my mum its fine because shes dieting too
    but with my mother in law to be i just feel bad for refusing lol
    spose im going to have to get used to saying no

    mmm chip shop chips

    where you headed tonight? enjoy it wherever you go
    having naughty days are all part of life
    no one will eat 100% healthy alll of the time

  6. #66
    Really Really likes to post!
    half century

    Join Date
    12th September, 2011
    Posts
    1,108
    Rep Power
    26
    Diet: Calorie Counting
    Height: 5ft7in
    Start Date: 25/11/12
    Start Weight: 19st13lb
    Current Weight: 15st13.5lb
    Goal Weight: 11st7lb
    Goal Date: September 2015


    BMI Information:
    Start BMI: 43.7
    Current BMI: 35
    Goal BMI: 25.2


    Statistics:
    Total Weight Loss: 3st13.5lb
    Weight to Lose: 4st6.5lb
    % Lost 19.89%
    well my mum is supposed to be watching her weight too but she is being a bit of a nightmare right now! lol Its like shes waiting for me to mess up so she can use it as an excuse to stop herself!

    I just went to an 80s night, turned out to be a rather eventful evening and not great fun annoyingly!

    Hows your weekend been?

  7. #67
    Likes to post

    Join Date
    13th June, 2011
    Location
    N.Ireland
    Posts
    492
    Rep Power
    19
    Diet: Calorie Counting/ healthy eating
    Height: 5ft5in
    Start Weight: 16st6lb
    Current Weight: 15st10lb


    BMI Information:
    Start BMI: 38.3
    Current BMI: 36.6


    Statistics:
    Total Weight Loss: 0st10lb
    % Lost 4.35%
    my mums the same lol

    my weekend was good we just hung out at my bfs house and then had massive sunday dinner with his mum
    sooo much food i overindulged lol
    shouldnt have

    how was your 80s night ? did you dress up ?

  8. #68
    Really Really likes to post!
    half century

    Join Date
    12th September, 2011
    Posts
    1,108
    Rep Power
    26
    Diet: Calorie Counting
    Height: 5ft7in
    Start Date: 25/11/12
    Start Weight: 19st13lb
    Current Weight: 15st13.5lb
    Goal Weight: 11st7lb
    Goal Date: September 2015


    BMI Information:
    Start BMI: 43.7
    Current BMI: 35
    Goal BMI: 25.2


    Statistics:
    Total Weight Loss: 3st13.5lb
    Weight to Lose: 4st6.5lb
    % Lost 19.89%
    uhhhhm. It was a bit crappy - see my diary for full details lol no fancy dress - but a nice outfit that is a favourite of mine!

  9. #69
    Likes to post

    Join Date
    13th June, 2011
    Location
    N.Ireland
    Posts
    492
    Rep Power
    19
    Diet: Calorie Counting/ healthy eating
    Height: 5ft5in
    Start Weight: 16st6lb
    Current Weight: 15st10lb


    BMI Information:
    Start BMI: 38.3
    Current BMI: 36.6


    Statistics:
    Total Weight Loss: 0st10lb
    % Lost 4.35%
    just booked my holiday today

    going to malia in greece at the end of may
    now i have some major motivation to keep my diet going

  10. #70
    Really Really likes to post!
    half century

    Join Date
    12th September, 2011
    Posts
    1,108
    Rep Power
    26
    Diet: Calorie Counting
    Height: 5ft7in
    Start Date: 25/11/12
    Start Weight: 19st13lb
    Current Weight: 15st13.5lb
    Goal Weight: 11st7lb
    Goal Date: September 2015


    BMI Information:
    Start BMI: 43.7
    Current BMI: 35
    Goal BMI: 25.2


    Statistics:
    Total Weight Loss: 3st13.5lb
    Weight to Lose: 4st6.5lb
    % Lost 19.89%
    whhhhhhaaat. I am so jealous. haha

    just did a little moan on my own diary about having no one to go one holiday with

    Who you going with? I love Greece!
    Perpleo likes this.

  11. #71
    Really Really likes to post!

    Join Date
    6th September, 2011
    Location
    Camberley
    Posts
    1,996
    Rep Power
    25
    Diet: Weightwatchers
    Height: 5ft5in
    Start Date: 7th Sept 2011
    Start Weight: 19st13lb
    Current Weight: 17st2lb
    Goal Weight: 11st0lb
    Goal Date: asap!


    BMI Information:
    Start BMI: 46.4
    Current BMI: 39.9
    Goal BMI: 25.6


    Statistics:
    Total Weight Loss: 2st11lb
    Weight to Lose: 6st2lb
    % Lost 13.98%
    I'm jealous!!
    Perpleo likes this.

  12. #72
    Likes to post

    Join Date
    13th June, 2011
    Location
    N.Ireland
    Posts
    492
    Rep Power
    19
    Diet: Calorie Counting/ healthy eating
    Height: 5ft5in
    Start Weight: 16st6lb
    Current Weight: 15st10lb


    BMI Information:
    Start BMI: 38.3
    Current BMI: 36.6


    Statistics:
    Total Weight Loss: 0st10lb
    % Lost 4.35%
    im loving it lmao

    im going with 3 friends just
    none of us have ever been, any thing you can recommend to do there ?

    youre totally welcome to come lol
    i cant wait
    mybodyisacage likes this.

  13. #73
    Really Really likes to post!
    half century

    Join Date
    12th September, 2011
    Posts
    1,108
    Rep Power
    26
    Diet: Calorie Counting
    Height: 5ft7in
    Start Date: 25/11/12
    Start Weight: 19st13lb
    Current Weight: 15st13.5lb
    Goal Weight: 11st7lb
    Goal Date: September 2015


    BMI Information:
    Start BMI: 43.7
    Current BMI: 35
    Goal BMI: 25.2


    Statistics:
    Total Weight Loss: 3st13.5lb
    Weight to Lose: 4st6.5lb
    % Lost 19.89%
    uhhhmm drink cheap booze, eat good food and soak up the sun???

    I actually stayed in agios nikolaos when I was in crete. Not too far from Malia and def worth a visit if you need time out from the mentalness that is Malia haha

  14. #74
    Likes to post

    Join Date
    13th June, 2011
    Location
    N.Ireland
    Posts
    492
    Rep Power
    19
    Diet: Calorie Counting/ healthy eating
    Height: 5ft5in
    Start Weight: 16st6lb
    Current Weight: 15st10lb


    BMI Information:
    Start BMI: 38.3
    Current BMI: 36.6


    Statistics:
    Total Weight Loss: 0st10lb
    % Lost 4.35%
    booze cruiseeee

    im hoping to go on some day trips etc i dont wanna just have a party holiday lol
    cant wait but im nervous about how my body will look

    going on big long walk tomorrow hopefully

  15. #75
    Really Really likes to post!
    half century

    Join Date
    12th September, 2011
    Posts
    1,108
    Rep Power
    26
    Diet: Calorie Counting
    Height: 5ft7in
    Start Date: 25/11/12
    Start Weight: 19st13lb
    Current Weight: 15st13.5lb
    Goal Weight: 11st7lb
    Goal Date: September 2015


    BMI Information:
    Start BMI: 43.7
    Current BMI: 35
    Goal BMI: 25.2


    Statistics:
    Total Weight Loss: 3st13.5lb
    Weight to Lose: 4st6.5lb
    % Lost 19.89%
    Whenever Im on holiday I just wear what I want, bikinis, have my arms out! I give up all my hang ups. I know thats not normal and most people are more conscious. lol but there is always someone bigger than you :P and your never going to see any of those people again!

    But then again, I never really holiday in big resorts where there are lots of young, body conscious people. I think I would be more unhappy then. I dunno tho!

    You'll be slimmer by then, even if its just half a stone or whatever, still feels good to be lighter so you'll be more confident!

Page 5 of 17 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 15 ... LastLast




Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.