always check your salad :)

Discussion in 'Cambridge Weight Plan' started by amethyst, 25 May 2008 Social URL.

  1. amethyst

    amethyst Banned

    Posts:
    2,390
    Likes Received:
    17
    Start Weight:
    18st0lb
    Current Weight:
    17st6lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    0st8lb(3.17%)
    Diet:
    CD
    [​IMG]
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. cheekychops

    cheekychops On a mission!

    Posts:
    284
    Likes Received:
    0
    Poor wee guy!
     
  4. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    Posts:
    1,753
    Likes Received:
    9
    YUCK ha ha
     
  5. Daisybank

    Daisybank Hmmmmmm!

    Posts:
    7,943
    Likes Received:
    184
    Diet:
    Lipotrim
    OMG!!!! yuk
     
  6. Leah K

    Leah K Full Member

    Posts:
    61
    Likes Received:
    0
    Diet:
    Cambridge Diet
    Haha!! poor little thing! lol
     
  7. silvercb67

    silvercb67 Full Member

    Posts:
    150
    Likes Received:
    3
    OMG! That is scary in a cUtE way....
     
  8. misscheeky

    misscheeky Gold Member

    Posts:
    29,167
    Likes Received:
    374
    ewwwwwww!!!!!!!!!
     
  9. GaynorEm

    GaynorEm Proper Little Madam

    Posts:
    1,800
    Likes Received:
    12
    Diet:
    HealthyEating
    Awwww bless him, hope he is alright.x
     
  10. spooky

    spooky Banned

    Posts:
    2,904
    Likes Received:
    166
    bleurgh!
     
  11. Taz

    Taz Spam Hunter

    Posts:
    22,705
    Likes Received:
    355
    Start Weight:
    17st12lb
    Current Weight:
    12st6lb
    Goal Weight:
    10st10lb
    Lost(%):
    5st6lb(30.4%)
    Diet:
    HGB
    Was he alive?
     
  12. lindylou

    lindylou Silver Member

    Posts:
    521
    Likes Received:
    7
    Diet:
    Weight Watchers
    Are we allowed frog on 790 or does he contain carbs!!!!:D
     
  13. EveryRose

    EveryRose Full Member

    Posts:
    287
    Likes Received:
    1
    Start Weight:
    14st6.5lb
    Current Weight:
    12st10.5lb
    Goal Weight:
    10st6.5lb
    Lost(%):
    1st10lb(11.85%)
    Diet:
    Slimming World
    Eek!!
     
  14. Sez

    Sez has started again!!

    Posts:
    2,288
    Likes Received:
    118
    Diet:
    Dukan

    I'm guessing frog is protein, so fill yer boots!!!! :eek: LOL!!
     
  15. amethyst

    amethyst Banned

    Posts:
    2,390
    Likes Received:
    17
    Start Weight:
    18st0lb
    Current Weight:
    17st6lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    0st8lb(3.17%)
    Diet:
    CD
    yeah he is all good, he is all tucked up in bed now, he is all protein, loves fish, and loves playing with the kids..

    he started cd yesterday cus instead of hiding in salad he hides in pizzas and has abit of a belly now, so i stuck him on cd, 3 packs a day, he loving it, got a bit of a headache i guess hence why i had to give him a gold fish..

    oh and he cheated! little thing, was sat there minding my own business and suddenly his tongue passsed me and opened the door of the fridge and then i seen this massive amount of food passing me.. he ate the contents of it!! wow

    so now i locked his room so he cant escape...

    letting him go next week, so want him to look fit as possible so he can get married.. :) and for his wedding pressie, i will be getting him a pond and lettuce leaves :)
     
  16. misscheeky

    misscheeky Gold Member

    Posts:
    29,167
    Likes Received:
    374
    lol at least you dont have to worry about eating the contents of your fridge now..send him here to eat mine!!!
     
  17. Kitteh

    Kitteh Resident geek

    Posts:
    7,342
    Likes Received:
    262
    Diet:
    sw
    LMAO!!! this made me laugh soo much

    x x
     
  18. Jools

    Jools Gold Member

    Posts:
    2,751
    Likes Received:
    19
    Start Weight:
    16st8.0lb
    Current Weight:
    16st8.0lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    lol made me giggle too!

    xx
     
  19. amethyst

    amethyst Banned

    Posts:
    2,390
    Likes Received:
    17
    Start Weight:
    18st0lb
    Current Weight:
    17st6lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    0st8lb(3.17%)
    Diet:
    CD
    You might of been able to have him on 790 when he was firt found !! BUT NOW ????? hell no... he is worth atleast 100000000 calories!! he is as big as a house :)
     
  20. Kitteh

    Kitteh Resident geek

    Posts:
    7,342
    Likes Received:
    262
    Diet:
    sw
    i think you should keep him :D

    x x
     
  21. Jools

    Jools Gold Member

    Posts:
    2,751
    Likes Received:
    19
    Start Weight:
    16st8.0lb
    Current Weight:
    16st8.0lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    lol ... poor thing!

    xx
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...