• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Disappearing!!

princessria

is a pirate arrrgggghhhh
S: 14st8lb C: 14st3.5lb G: 11st0lb BMI: 30.3 Loss: 0st4.5lb(2.21%)
#1
yay me !! someone in the office actually came up to me and said god Ria are you disappearing on us where have you gone!! i am now in a very good mood i actually have a waist and am wearing skinny jeans i love slimming world and i love minimins XXXXXXXXXXX:8855:
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!

Mrs V

Loves Life!
S: 21st7lb C: 12st5lb G: 11st0lb Loss: 9st2lb(42.52%)
#2
Isnt it fantastic when the comments start coming in?!
Well done on the losses sp far Hun and this type of comment will certainly keep you motivated!!

Kerry-Ann
xx
 

SpaceAngel

I ate my willpower!
S: 21st6.0lb C: 21st6.0lb G: 11st0lb Loss: 0st0lb(0%)
#3
Thats great and well done. I love SW and Mini's too! Not sure hubby like Mini's tho!:D
 

princessria

is a pirate arrrgggghhhh
S: 14st8lb C: 14st3.5lb G: 11st0lb BMI: 30.3 Loss: 0st4.5lb(2.21%)
#4
why would he not like mini's honey XXX
 
#5
Someone i haven't seen for a while said to me i'm looking "decisively slimmer..." lol.
 

princessria

is a pirate arrrgggghhhh
S: 14st8lb C: 14st3.5lb G: 11st0lb BMI: 30.3 Loss: 0st4.5lb(2.21%)
#6
lol it's nice when you notice it yourself but nicer when someone else does
 

princessria

is a pirate arrrgggghhhh
S: 14st8lb C: 14st3.5lb G: 11st0lb BMI: 30.3 Loss: 0st4.5lb(2.21%)
#9
it wasn't even someone i usually talk too but in honesty i have only lost just under a stone but it was that stone that changed my face shape i now have my cheek bones back i have a way to go yet i still wanna loose two so i can be a size 12 but it's a start and i'm edging back down slowly but surely and the nice thing is i don't feel like i'm dieting which is one of the reasons i think slimming world works, i also like coming on here because it's lovely listening to other peoples stories and confidence and determination it has egged me on alot of past couple of months.and it's nice watching other peoples tickers move aswell.
 

SLACK ALICE

Silver Member
S: 19st13lb C: 15st9lb G: 12st0lb Loss: 4st4lb(21.51%)
#11
oh well done - i too cant wait for those comments
 

gemily

Full Member
S: 11st1lb C: 9st10lb G: 8st13lb BMI: 21.3 Loss: 1st5lb(12.26%)
#12
Well done thats fantastic!! :) that must of felt sooo good!!!

I can't wait for the day when i start to notice myself let alone other people!!

Congrats!!! xx
 


Similar threads



Top