Hi all

Discussion in 'Cambridge Weight Plan' started by owens3116, 30 January 2008 Social URL.

  1. owens3116

    owens3116 Full Member

    Posts:
    146
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    19st7lb
    Diet:
    Weight Watchers
    jst intro myself im lisa about 7 stone to lose ekk !! started this morning already had 1.5lts water lol
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. Fuffa

    Fuffa Member

    Posts:
    460
    Likes Received:
    24
    Start Weight:
    11st13lb
    Current Weight:
    11st13lb
    Goal Weight:
    8st7lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Cambridge Diet
    HI Lisa, I'm Jenn. Good luck to you. xx
     
  4. pumakino

    pumakino Full Member

    Posts:
    104
    Likes Received:
    8
    Diet:
    Healthy eating
    Hi Lisa :D

    My first day too..got more than 4 stones to loose!!!! As for water..I think I have defo had more than 2 litres already! hahahaha

    Good luck and happy drinking ;)
     
  5. pumakino

    pumakino Full Member

    Posts:
    104
    Likes Received:
    8
    Diet:
    Healthy eating
    Oh yeah I am Kiran btw :D :D :D

    xxx
     
  6. owens3116

    owens3116 Full Member

    Posts:
    146
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    19st7lb
    Diet:
    Weight Watchers
    well so far ive cleaned my house from top to bottom and organised my "junk drawer" lol then on here so no chance of cheating i know im in for a rough few days but does it really get better ?
    thankyou
     
  7. Fuffa

    Fuffa Member

    Posts:
    460
    Likes Received:
    24
    Start Weight:
    11st13lb
    Current Weight:
    11st13lb
    Goal Weight:
    8st7lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Cambridge Diet
    erm yes it does lol. although I'm run down with totm today and omg the pain lol. In my experiance if you get past a week then you can do it. Just dont try kidding yourself by thinking one bit of food wont hurt.It will you'll be forever restarting ( like I used too lol)

    Good job for getting rid. I make sure all the vodka was removed and everything else I loved lol

    TC x
     
  8. BlackRose

    BlackRose Gold Member

    Posts:
    2,668
    Likes Received:
    88
    Start Weight:
    15st0lb
    Current Weight:
    15st0lb
    Goal Weight:
    9st0lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Boots Slender Shakes
    welocome and good luck! 7 stne is pittance to the CD lol dont worry - you'll have it gone in no time.
     
  9. SharonJayne1970

    SharonJayne1970 Silver Member

    Posts:
    568
    Likes Received:
    27
    Start Weight:
    15st12lb
    Current Weight:
    15st5lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    0st7lb(3.15%)
    Diet:
    Cambridge
    Welcome and good luck Lisa. I am on day three with Cambridge, although I did Lighter Life last year. It does get easier just keep yourself occupied and drink plenty of water. You are gonna love how this makes you feel
     
  10. Lisa Marie

    Lisa Marie Silver Member

    Posts:
    1,480
    Likes Received:
    44
    Goal Weight:
    10st0lb
    Diet:
    cd
    Hi Lisa, I'm Lisa too and I'm on day 3 and have about 5.5 stone to lose. Have to say I haven't felt too bad at all.

    You're doing the right thing drinking plenty and keeping busy.

    Good luck girl you can do it!
     
  11. taureanbeaut

    taureanbeaut Full Member

    Posts:
    97
    Likes Received:
    8
    Diet:
    SLIMMING WORLD
    Hi Lisa!

    Welcome. Good luck on your CD journey.

    I'm doing prep week at the mo so will start this sat!

    Do keep us posted...will be doing the same.

    x
     
  12. Daisy_Doo_Dah

    Daisy_Doo_Dah Boo!

    Posts:
    381
    Likes Received:
    15
    Diet:
    Cambridge Diet
    Hi Lisa,

    I am due to start on Monday so will be joining you! Keep up the good work :D xx
     
  13. misscheeky

    misscheeky Gold Member

    Posts:
    29,167
    Likes Received:
    374
    Hi lisa, Best of luck! Your doing brill keeping busy thats what I done in and between checking on here :)

    becky :)
     
  14. MsJMC

    MsJMC Strong women stay slim

    Posts:
    5,375
    Likes Received:
    161
    Start Weight:
    17st3lb
    Current Weight:
    17st3lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    VLCD
    Hello Lisa
    7 stone .... thats ok it will be gone in months say 7 or less :)
     
  15. KerrieW

    KerrieW Full Member

    Posts:
    341
    Likes Received:
    13
    Diet:
    Cambridge
    Hi Lisa,

    Like the others say - 7 stone will go in no time if you stick to it! I did it in 5 months I think then started having a wobble but back on today and know I can finish up if I stick to the plan!

    Good Luck,
    Kerrie x
     
  16. Rayven

    Rayven Addicted to Minimins!

    Posts:
    1,714
    Likes Received:
    77
    Start Weight:
    18st9lb
    Current Weight:
    18st6lb
    Goal Weight:
    10st6lb
    Lost(%):
    0st3lb(1.15%)
    Diet:
    Exante
    Hey hun. Good Luck with your cd journey! You'll have that off in no time. I'm re-starting again today so you're not alone!
     
  17. Bailey

    Bailey Full Member

    Posts:
    473
    Likes Received:
    10
    Start Weight:
    16st12lb
    Current Weight:
    16st8.5lb
    Goal Weight:
    13st0lb
    Lost(%):
    0st3.5lb(1.48%)
    Diet:
    Exante
    Welcome and good luck with your journey, minimins is great for support so you're in the right place :)
     
  18. Avatar

    MiniMins.com Advert

  19. owens3116

    owens3116 Full Member

    Posts:
    146
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    19st7lb
    Diet:
    Weight Watchers
    hi guys

    thanks for all your replys i know ive gotta do it this time i wanna be able to run after my 1 year old little girl ! lol going ok so far jst bloody hungry drank 3 ltrs of water x
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.