• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Munchies

S: 14st2lb C: 10st13.5lb G: 10st2lb BMI: 24.8 Loss: 3st2.5lb(22.47%)
#2
I know how you feel. Very munchy today too even though I'm supposed to be "good" *sigh*
Sugar free jelly ain't doing it for me lol, just ate a flake bar from a multipack hehe. X

Sent from my Galaxy S using MiniMins
 
#3
I'd much rather have a flake lol. Just took the dog out for a wall to take me mind off food .....I think I feel hungrier!!! X
 
S: 14st2lb C: 10st13.5lb G: 10st2lb BMI: 24.8 Loss: 3st2.5lb(22.47%)
#4
Your willpower is amazing lol. I gave in to the chocolate craving, I defo need to be a good girl next week haha!!

Sent from my Galaxy S using MiniMins
 
S: 14st2lb C: 10st13.5lb G: 10st2lb BMI: 24.8 Loss: 3st2.5lb(22.47%)
#6
I've actually bitten off my nails at this stage :( maybe a pedicure instead lol! I frickin hate ironing... Nooooo way I'm doing that tonight hehe!

Sent from my Galaxy S using MiniMins
 

bin59

Full Member
S: 12st5lb C: 11st11.5lb G: 10st0lb BMI: 29.3 Loss: 0st7.5lb(4.34%)
#8
I've got the munchies to, just done a pile of washing to take my mind off munching but now keep thinking of all those lovely biscuits in tin!;)
 
S: 14st2lb C: 10st13.5lb G: 10st2lb BMI: 24.8 Loss: 3st2.5lb(22.47%)
#10
~Crooked Smile~ said:
Now I have a massive craving for "munchies" those chocolate toffee biscuit things? Om nom nom
Oh sheesh ya'll, tis a nightmare! Totally craving munchies now too hahaha! I'm such a piggy today!

Sent from my Galaxy S using MiniMins
 

bin59

Full Member
S: 12st5lb C: 11st11.5lb G: 10st0lb BMI: 29.3 Loss: 0st7.5lb(4.34%)
#12
I had forgotten about munchies, used to love them. Are they still around?
 

downesy

Full Member
S: 21st9lb C: 16st13lb G: 11st0lb BMI: 37.1 Loss: 4st10lb(21.78%)
#13
Oh damn, I shouldn't have read this, now I want a pack of munchies too lol.
 


Similar threads



Top