doesn't time fly!!!

Discussion in 'Cambridge Weight Plan' started by Kate+Matt, 28 May 2009 Social URL.

  1. Kate+Matt

    Kate+Matt Full Member

    Posts:
    448
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    17st1lb
    Current Weight:
    14st9lb
    Goal Weight:
    11st0lb
    Lost(%):
    2st6lb(14.23%)
    Diet:
    cambridge
    im at work and ive been on the forums since i got started work at 10 and i just looked at the clock expecting it to be just gone 12 and its nearly 1.40pm! :D and to those of you that have seen ive been havin a few tough days im feeling a hell of alot better and i weighed myself this morn... naughty i know but im soooo close to a stone loss but doubtfull for WI as totm is on its way grrr but other than that yay :D hope your all having a great day :) xx
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. XlosingitX

    XlosingitX Gold Member

    Posts:
    1,932
    Likes Received:
    41
    im a slave to the scales aswell but makes may day wen there kind role on our first stone xxx
     
  4. Kate+Matt

    Kate+Matt Full Member

    Posts:
    448
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    17st1lb
    Current Weight:
    14st9lb
    Goal Weight:
    11st0lb
    Lost(%):
    2st6lb(14.23%)
    Diet:
    cambridge
    hiya we have lost the same now :D just had my 2nd WI 6lbs gone so thats 13lbs in 13 days :D:D
     
  5. EllieMellie

    EllieMellie Silver Member

    Posts:
    576
    Likes Received:
    18
    Start Weight:
    14st8lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    2st8lb(17.65%)
    Diet:
    Cambridge
    That is fantastic! Well done! xx
     
  6. Kate+Matt

    Kate+Matt Full Member

    Posts:
    448
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    17st1lb
    Current Weight:
    14st9lb
    Goal Weight:
    11st0lb
    Lost(%):
    2st6lb(14.23%)
    Diet:
    cambridge
    thank you EllieMellie :D ive lost inches all over the place too lol but the only noticing it on my waist i still have 50 inch hips tho so im even more out of proportion atm lol xxx your doing great too :D yay
     
  7. EllieMellie

    EllieMellie Silver Member

    Posts:
    576
    Likes Received:
    18
    Start Weight:
    14st8lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    2st8lb(17.65%)
    Diet:
    Cambridge
    Go us!!!
    I have lost inches on my waist but the main place it has gone is my chest I think! D cup to C cup! Gutted!! x
     
  8. Kate+Matt

    Kate+Matt Full Member

    Posts:
    448
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    17st1lb
    Current Weight:
    14st9lb
    Goal Weight:
    11st0lb
    Lost(%):
    2st6lb(14.23%)
    Diet:
    cambridge
    yes ive lost 3 inches of my bust this week my cdc was like ermm... youve lost 3 inches of your bust....sorry haha
     
  9. EllieMellie

    EllieMellie Silver Member

    Posts:
    576
    Likes Received:
    18
    Start Weight:
    14st8lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    2st8lb(17.65%)
    Diet:
    Cambridge
    There go my dreams of a porn star figure, ha ha!! x
     
  10. Kate+Matt

    Kate+Matt Full Member

    Posts:
    448
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    17st1lb
    Current Weight:
    14st9lb
    Goal Weight:
    11st0lb
    Lost(%):
    2st6lb(14.23%)
    Diet:
    cambridge
    lmao! ive never even entertained that dream lol! and im sure your gorgeous ;) xxx
     
  11. EllieMellie

    EllieMellie Silver Member

    Posts:
    576
    Likes Received:
    18
    Start Weight:
    14st8lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    2st8lb(17.65%)
    Diet:
    Cambridge
    Ha ha!! I don't want to actually BE a porn star - just have the body of one!! x
     
  12. Kate+Matt

    Kate+Matt Full Member

    Posts:
    448
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    17st1lb
    Current Weight:
    14st9lb
    Goal Weight:
    11st0lb
    Lost(%):
    2st6lb(14.23%)
    Diet:
    cambridge
    and you can....huge boobs are overrated lol! oh can you help me? im trying to make a 2nd ticker and everytime i go to ticker.com it just wants me to edit my current one, wont let me make a new one??
     
  13. EllieMellie

    EllieMellie Silver Member

    Posts:
    576
    Likes Received:
    18
    Start Weight:
    14st8lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    2st8lb(17.65%)
    Diet:
    Cambridge
    I am rubbish at that sort of stuff, sorry!! Can anyone else help??? x
     
  14. Kate+Matt

    Kate+Matt Full Member

    Posts:
    448
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    17st1lb
    Current Weight:
    14st9lb
    Goal Weight:
    11st0lb
    Lost(%):
    2st6lb(14.23%)
    Diet:
    cambridge
    doh and it seems everyone else asleep lol
     
  15. EllieMellie

    EllieMellie Silver Member

    Posts:
    576
    Likes Received:
    18
    Start Weight:
    14st8lb
    Current Weight:
    12st0lb
    Goal Weight:
    10st5lb
    Lost(%):
    2st8lb(17.65%)
    Diet:
    Cambridge
    Try on the slimmer Saturday thread! x
     
  16. Kate+Matt

    Kate+Matt Full Member

    Posts:
    448
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    17st1lb
    Current Weight:
    14st9lb
    Goal Weight:
    11st0lb
    Lost(%):
    2st6lb(14.23%)
    Diet:
    cambridge
    i will do in a bit gotta go bf nagging xxx lol
     
  17. mollydog

    mollydog Silver Member

    Posts:
    977
    Likes Received:
    16
    Start Weight:
    14st11lb
    Current Weight:
    13st13.5lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    0st11.5lb(5.56%)
    Diet:
    slimming world
    I've got two tickers, just trying to remember how i did it. I think just under the pin code box there is a box to make another one.
     
  18. Avatar

    MiniMins.com Advert

  19. Kate+Matt

    Kate+Matt Full Member

    Posts:
    448
    Likes Received:
    7
    Start Weight:
    17st1lb
    Current Weight:
    14st9lb
    Goal Weight:
    11st0lb
    Lost(%):
    2st6lb(14.23%)
    Diet:
    cambridge
    ill have another look in a sec :)
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...