• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



eeek help lol

#1
My best friend text tonight and asked my dress size as she is ordering the bridesmaids dresses this week for her wedding in Aug. Seen as i am bridesmaid she has asked my size. I was to embarrassed to tell her my real size (26) as she is like a size 10 or something so i said order me a size 18 hun.

The problem is now i am soooo worried incase i wont get into a size 18 by Aug :S Do you think i will? I mean i know i have had a bed wek this week but i am going to stick to this diet 100% from now on. Do you lot think i am make it into a size 18 by Aug :S I am so worried lol. xxxx
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!
#7
i sooo hope i can do it i really dont want to look silly on the day with a dress that is to tight or even tell my friend i need to ajusted. eeek! I am so nervous now. I have to read a poem in church and all eyes will be on me so i wanna look nice haha. And i wanna be nice in her pictures or everytime i go her house i will see how horrible i look lol eeek. Thanks for your support lovely people xxxx
 

Xypher

2010 - Year I get slim :)
#8
You will easily fit into that size 18 dress

And you will be a stunner in it :D I believe in you, you will hit that by August you now have something to motive you. You will look lovely and I expect piccies :D

Take Care xx
 

Surfhunny

Laugh in the face of food
#9
Tasha you'll do it hun, it'll give you the motivation to keep going when you feel like giving up. Good luck, have faith in yourself you'll look fab!!!! xxx
 
#10
You'll do it if you stick to it 100%. It's approximately 1 stone to a dress size, so you're looking at between 4 to 5 stone in 6 months, which is doable, stick with it!
 
#11
Aw thanks everyone... this is why i love u all so much you make me believe i can do things lol. Yay i WILL get into that dress woop woop i cant wait. yay Of course there will be piccies Ant hehe!!! :p xxx
 

MiniMimi2091

running strictly on fat!
#12
Tasha! Judging by your determination and enthusiasm the only thing you'd have to be afraid is the dress being too big for you!!! Good luck with your WI hun xxx
 
#13
Sweetie, I want to be in a bikini by August! So I think your goal is totally acheivable! You might have to tell your friend you need it altered... to a smaller size! :crazy:
 

Caz

Slimming down the aisle
#16
Tasha I reckon by that point you'll need it taking in!! :D
 

LeaPJ

Perseverance is key
#17
Best of luck hun, you can do it!! :D xx
 


Similar threads