• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Hunger Pangs

Dobbie

I will get to goal .....
#1
Just wanted to tell you all that I've got my first hunger pang since finishing CD on Friday :D:eek:!! It's kinda nice .. does that make me a freak??

I was getting a bit worried that CD had slowed my metabolism down so much that I'd have a job to get it back up .... but apparently not!!

Mind you I am eating little and often - small meals every couple of hours to try and rev up the furnace a bit!! Also quite a bit of protein as it takes more energy to digest (or so I'm told)!

Seems to be working :party0019:
xx
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!

Vicx

Reduction!!!!
#2
Just wanted to tell you all that I've got my first hunger pang since finishing CD on Friday :D:eek:!! It's kinda nice .. does that make me a freak??

Err Yeah!:) Only joking lovely! Way to go you, you are doing really well. Well done Vx
 

Dobbie

I will get to goal .....
#3
How you getting on with CD hunni??
xx
 

Vicx

Reduction!!!!
#5
How you getting on with CD hunni??
xx
So far so good - day 3 today! Am hoping to become a CDC when I get 2 stone off so have a big enough incentive! Then shortly after gonna start thinking about ickle bubba!! So two big incentives! This should be enough to keep me on the straight and narrow! Fingers crossed! xx
 

Dobbie

I will get to goal .....
#6
Check you out hunni!!! They are fabulous incentives - got every faith that you'll succeed on all 3 fronts. I'll be keeping my eye on you ... just because I'm doing WW now don't think I won't check up on u!!!

Feeling loads better now thanks Gem - the hunger pangs got the better of me and I had to give into a cottage cheese salad :D. Why do things always taste better when you choose to eat them?? Cottage cheese on WW is so much nicer than on CD :confused::D

Just munching a CD bar ready for the gym in about an hour!!!
 
#7
Check you out hunni!!! They are fabulous incentives - got every faith that you'll succeed on all 3 fronts. I'll be keeping my eye on you ... just because I'm doing WW now don't think I won't check up on u!!!

Feeling loads better now thanks Gem - the hunger pangs got the better of me and I had to give into a cottage cheese salad :D. Why do things always taste better when you choose to eat them?? Cottage cheese on WW is so much nicer than on CD :confused::D

Just munching a CD bar ready for the gym in about an hour!!!
your crazie eating a cd bar! glad to get away from them as they made me more hungry!!:D
Have a good workout x
 

Dobbie

I will get to goal .....
#8
Mmmmm I love them .... the cranberry ones really hit my choccie spot!! LOL!!! There's not much chocolate bar wise that can make me feel sick - but they are top notch!!

When my supply of cranberry CD bars run out I'll be swapping to the atkins advantage caramel brownie bars (points allowing) they are sooooo mmmmmm ........ *Dobbie leaves a big patch of drool on her desk!*

xx
 
#10
you can have most things if you can point them, I have just been using my cd bits and bobs up as i`m too tight to throw them away lol
 

Dobbie

I will get to goal .....
#11
Pmsl .... me to!!! Well at nearly £2 a bar I'm gonna enjoy every mouthful!!!

Been having my leftover shakes too as hot choc!! Mind you at 2 points a pack they are a bit more hefty on the points allowance than an options or highlight!!

Decisions, decisions!!
 
#13
I really miss the choc mint cd shake but I can have 2 weetabix for the same points which cost pennies LOL
 

muhly

Full Member
#14
haha I've got the hunger pangs back, but its nice. I'd rather be a bit hungry and enjoy the food I can have, instead of not being hungry but only living off shakes lol
 

Vicx

Reduction!!!!
#16
Check you out hunni!!! They are fabulous incentives - got every faith that you'll succeed on all 3 fronts. I'll be keeping my eye on you ... just because I'm doing WW now don't think I won't check up on u!!!
Fanks Hun, Make sure you keep kicking me up the bum - I need all the help I can get to keep me away from the Haribo!! Grr - food of the devil!!!:sigh: But why does it taste so goooooood:rolleyes:
 

Dobbie

I will get to goal .....
#17
Hey Vicx - Haribo are evil, I feel your pain there!! You'll have to convince yourself that everytime you eat a haribo you'll gain 2lbs!! I bet that'll keep you away from them!!

I might sound really sad (again) now, but I love the CD choc shakes made up with a bit of milk .... very creamy and lovely just before bed!!
x
 

Vicx

Reduction!!!!
#18
LOL - I'll try to remember that. I hadn't thought of adding milk to my shakes..makes a loada sense now tho! Sounds yummy might try it later!
 

muhly

Full Member
#20
I completely agree Gemma!
 


Similar threads