What the boys don't know doesn't hurt them!
cherl889 Loves this site! 17 November 2010 #4,022 And i sound like a perfect wife! Well i am anyway but a better one than i was before!
LVLLM Gold Member 17 November 2010 #4,023 lmao Cheryl linz will look out for that - was it ok carb wise?
ditzeeblonde Call me Linzi... 17 November 2010 #4,024 Not really 13 carbs per chicken breast! Alright for me tho I'm on 40 per day!
LVLLM Gold Member 17 November 2010 #4,026 eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee excited cheryl xxxxx
ditzeeblonde Call me Linzi... 17 November 2010 #4,027 Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tooooooooooooooooooooooooooooo!! Yr title has put everything squ-wiff on my user cp page!
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tooooooooooooooooooooooooooooo!! Yr title has put everything squ-wiff on my user cp page!
cherl889 Loves this site! 17 November 2010 #4,029 Pmsl. Hun i shall let you explain as im almost weeing peeing myself literally!!!
LVLLM Gold Member 17 November 2010 #4,030 ooh can i???? eeeeeeeeeeeee *running round room clapping her hands* weeeeeeeeeee
ditzeeblonde Call me Linzi... 17 November 2010 #4,031 Thanks looks much better now! My meez thinks you look hot skinny minny! x
LVLLM Gold Member 17 November 2010 #4,036 CHERYL IS GOING TO MEET ROBERT DOWNEY JUNIOR AND MY LOVE JUDE LAW eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
CHERYL IS GOING TO MEET ROBERT DOWNEY JUNIOR AND MY LOVE JUDE LAW eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ladyfelsham Back to SW again 17 November 2010 #4,038 OMG OMG OMG I love RD Jnr!!!! Cheryl kiss his toes for me - or anything else you can get to hehe
LVLLM Gold Member 17 November 2010 #4,039 Oh susie you can have him im having 'the law' yummy. yummy. swoon sigh (i knew my dream meant something!) p.s. cheryl you are going to need tenas!
Oh susie you can have him im having 'the law' yummy. yummy. swoon sigh (i knew my dream meant something!) p.s. cheryl you are going to need tenas!