• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



9th Weigh In

TracyJ

Gold Member
#1
Well guys im not over the moon this week!

I lost 2lb, dont know why i am disappointed as it is exactly what i predicted! Actually i do know why im disappointed, i am 1lb off losing bloody 3 stone! I might start to try weekend binges and see if that helps like some others...you know who you are lol:D

Anyway on the plus side its another 2lb gone and i am officially in the healthy bmi range now:)

To all the girls you may relate to this as the last time i lost just 2lb was a month ago if you get what i mean, pre menstrual thing maybe?

I asked about exercising and the pharmicist said the new toned muscle will weigh more but i should stick to it anyway to avoid excess skin etc and to start as i mean to go on!

Thankyou guys, Here goes week 10 xxxxxxx:D
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!

lillie

weighs a lot less
#2
if you were naked you would have already done the 3 stone !! 2lb that is still a loss and you should be very proud of yourself as you havent cheated at all .Have your samples arrived yet hun? xx
 
#3
Like you said, thats still 2lbs gone, well done! What plan are you following?
 

TracyJ

Gold Member
#4
Cheers Lil, youre right naked im 12st 2! No they havent arrived yet, i was excited this mornig when the postman came...with nothing for me!! Did it not knock you out of ketosis at all? xxx
 

pineapple

Silver Member
#5
Tracey well done!! Thats fab, nearly 3 stone, how fantastic is that, you will deffo be beating that target by next week hun and DONT YOU DARE start the bingeing, I count on you to be strong your keeping me on track this week! LOL! Your toned muscle will deffo be weighing more as well, have you measured yourself this week. I woudl deffo rather look toned and weigh more than be light and flabby. Your doing brill, keep up your excellent work.

How tall are you again?
x
 

TracyJ

Gold Member
#6
Aww thanku honey that was really nice! Dont worry i am very strong, prob enough for both of us lol
i do feel a lot more toned but havent lost any inches this week.
Im 5ft 9 hun! xxx
 
#7
Nice one honey thats a good loss, such a shame your 1lb short of goal:D:D:D:D. xx
 

TracyJ

Gold Member
#8
Thankyou xxxxxx
 
#9
Hiya Tracey,

If its any consolation ive only lost 2lb this week and im only on week 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!! So i seemed to have slowed right down but tracey 2lb is 2lb hun its still weight off Girl done good !!!!!!
 
#10
Hi Tracey, well done for the 2lbs loss, our bodies are funny things. You cant predict what it will do next. You inspired me with your weight ins. I guess that Y I'm running after you in the weight loss area. We can do it!!
 
#11
hi tracy,
well done on the 2 pounds!........you're SOOOooooo close to goal!!
i can COMPLETLY understand that you were gutted not to get that extra pound to make it a 3 stone loss.....this week i lost 3 pounds and if i had lost just one more pound i would have lost 5 stone.... i am consoling myself by telling myself that next week i will have achieved the 5 stone plus be into my 6th!
you however will be into your last few pounds - EVEN BETTER!!
plus once your tummy has "settled down" you'll be lighter and feel lighter!
roll on next tuesday!
fran
 
#13
Thankyou so much guys i feel loads better now! Just been shopping and borrowed my mums size 14 jeans!! They fit lovely!! I felt really nice in them and didnt really care about what i weighed:D
 
#14
hey well done tracy, fantastic losses all the way so don't you dare be disappointed with this weeks! You are an inspiration, so stick with it :)
 
#15
thankyou daisy, i definitely intend to stick with it xxx
 
#16
well done tracy from a newbie,i think you've done great and are right where i wanna be. i think the pre menstrual thing is gonna make you retain fluid so next weigh in you'll have lost more and be past your 3 stone loss wooooo hoooo roll on next week xx
 
#17
Thankyou deb, i prob am retaining fluid and havent been drinking enough water this week so even more likely! Wearing size 14 top and bottom today though!!! xx
 
#19
Cheers hun, you have done double wicked Lol literally xxx
 


Similar threads