• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Day 2 and i'm soooooo hungry

paigesmum30

Silver Member
S: 13st3lb C: 13st3lb G: 10st0lb BMI: 32.8 Loss: 0st0lb(0%)
#1
Day 2 of my restart and i'm that hungry i could eat a scabby horse lol

To be fair though, first dry day we've had in quite a while, so i spent 3 hours down the allotment mowing the grass (was half way up my shins) and digging it all over!

Drinking loads of water to try and fill up, and trying to keep my last soup until 6pm, just hoping i won't be this hungry tomorrow :cry:

Hows everybody else getting on?

Claire
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!

Lynn_

On A Mission!
S: 17st9lb C: 10st9lb G: 10st7lb BMI: 23.3 Loss: 7st0lb(39.68%)
#2
if you get desperate have another shake, its only 200 cals and a way better option than caving in and eating food. Try a choc or vanilla mixed with hot coffee for a warming treat. Good luck though, hope you manage to hold out.
 

paigesmum30

Silver Member
S: 13st3lb C: 13st3lb G: 10st0lb BMI: 32.8 Loss: 0st0lb(0%)
#3
Thanks Lynn, im gonna have my last soup and try to get an early night. I managed to stick to lighterlife for 2 months with only a couple of cheats 'boiled egg' and i'd be so annoyed with myself if i cheated on my 2nd day haha. You've done so well! And look fab!
 

Toots

Gold Member
#4
Well done - I don't know if I could be out in the cold and stick to my guns - kudos!!

Have an early night - DOI and Wild at Heart start again tonight so you could watch them in bed

xx
 

paigesmum30

Silver Member
S: 13st3lb C: 13st3lb G: 10st0lb BMI: 32.8 Loss: 0st0lb(0%)
#5
Just gonna snuggle in bed and watch pride & prejudice :) I work in a pub 4 days a week serving food and drinks, soooooooooo not looking forward to tomorrow haha
 

JoanneM

Gold Member
S: 21st9lb C: 18st6lb G: 11st6lb BMI: 44.3 Loss: 3st3lb(14.85%)
#6
Ive been exactly the same today Claire. Just contemplating my last shake to quieten down my gurgling stomach and an early night to get through it.
 

Toots

Gold Member
#7
Oooh - good luck and focus on why you're doing this!!! :hug99:

xx
 

paigesmum30

Silver Member
S: 13st3lb C: 13st3lb G: 10st0lb BMI: 32.8 Loss: 0st0lb(0%)
#8
My 6 year old daughter is in the bath playing with her barbies and talking to then, so funny, so i was spying through the gap in the door and my stomach rumbled, busted !
 
#9
haha, so funny. what a way to get caught out eh!

good on you tho...on day 2 i couldnt have found the energy to do all that lol. ah even if i wasnt on thsi diet, id never have been able to cut grass and dig over an allotment in this freezing weather! Have a nice early night....ketosis will be here soon xx
 

paigesmum30

Silver Member
S: 13st3lb C: 13st3lb G: 10st0lb BMI: 32.8 Loss: 0st0lb(0%)
#10
Thanks girls :) I'm sure when ketosis kicks in i won't be so hungry x
 

spyro2008

I will never give up
S: 17st5.6lb C: 16st6.8lb G: 11st0lb BMI: 36.1 Loss: 0st12.8lb(5.25%)
#12
come on we can do this im on day 1 again and am going to be honking so bring on day 2.
 

paigesmum30

Silver Member
S: 13st3lb C: 13st3lb G: 10st0lb BMI: 32.8 Loss: 0st0lb(0%)
#14
The support on here is fab, thanks girls :) Just had a coffee with 2 sweeteners and watching dancing on ice, actually forgot about being hungry for a while lol
 

k8te

Full Member
S: 15st9.6lb C: 15st0.6lb G: 10st0lb BMI: 35 Loss: 0st9lb(4.1%)
#16
Hey Claire, how are you getting on today? I hope the hunger has subsided for you a bit if not all x
 


Similar threads



Top