Hot chocolate

Discussion in 'Lipotrim Forum' started by Yasmine, 26 February 2009 Social URL.

  1. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    What would happen if I used less, hot water to make hot chocolate for my shake?

    Will it affect my weight? will it come out thicker? and do I have to drink extra water?
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. IrishLaura

    IrishLaura Silver Member

    Posts:
    623
    Likes Received:
    15
    Diet:
    Lipotrim
    Its ok to do it, but I didnt like it lol. Try adding a sweetner, and use hot water not the microwave!
     
  4. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    It would be thicker... But not it wouldnt effect your weightloss

    Sure you can have the shakes as a mousse :)
     
  5. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    Oh cool thanks. I heard it's not good to microwave. Why is this?
     
  6. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    yyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!!!!!

    Thickness!
     
  7. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    It zaps away all of the nutrients chick xx
     
  8. MrsFatBum

    MrsFatBum Gold Member

    Posts:
    2,315
    Likes Received:
    73
    Start Weight:
    18st7lb
    Current Weight:
    18st7lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    you could put less water in, it would make it nice and thicker and tastes even better with 1 sweetener tab. but you would definitely need to drink more water to compensate for it. on the back of the bag it says that you have to drink an extra pint of water if you have it as a mousse.... it definitely wont affect your weight loss. it hasnt mine anyway coz its not like as if ur adding extras xxx
     
  9. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    Whoah! lol, and I've done that loads of times lol.
     
  10. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    I don't want to make it as a mouse, just a thicker shake so it takes longer to drink :)
     
  11. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    Really??? whoopsies silly billy!!
     
  12. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    LMAO yeah :p
     
  13. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    Dont do it again lol!
     
  14. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    LMAO no worries, I wont.
     
  15. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    Good :)

    Let me know what the thick hot choco turns out like :)

    How are you doing anyways chick? xxx
     
  16. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    I'm doing fine thanks. Getting really tired though, I dunno where my energy ran off to.

    I'm really missing food at the moment too, the bad thing is that it's craving, not hunger. Really gotta learn to overcome it. But all in all, I'm ok, still gonna keep going. Just 3 more months to go.

    How about you? everything good?
     
  17. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    Yeah Just getting over the cold... Last week was a bad week for me too, craving wise! Still coughing like an old fart but hey ill live :) lol!!

    3 months?? Chick you look fantastic in your pics!! you cant have much more to loose??
     
  18. Avatar

    MiniMins.com Advert

  19. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    Aww cold too eh? I can't stand the bloody cold. I can't wait for summer!

    I hope you get better soon :)

    I actually do have to lose that much more. I want to reach 9 stone you see. And according to my BMI, I'm still overweight so, more weight must go. But if I'm comfy with the way I look at a higher weight, then I'll stop. But until then, it's more LT.
     
  20. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    heheh :) good plan!!!

    Yeah Bring on the summer I cant wait!!! lol!!

    You going on any holidays?? xxx
     
  21. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    Yup, I'll be going to Morocco to see my family with my mum and little sis.

    You?
     
  22. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    Oh wow!!!

    Can I come??

    Nah we were going to go away... But the exchange rate on the euro is completley pants and cant really afford any where further a field..

    Think me and the boyfriend are gonna go to scotland or something to stay in a castle for a weekend :)
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...