• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Men are so weird lol

Jesi

Silver Member
#1
Ok so here is what happened...

I was in the loo to pee for the 20th time today and (excuse me) after I peed something made me think and I was sitting there for another few mins and I started to pee again lmao and this made me laugh out laud.
Then all of a sudden my husband was banging on the bathroom door and sounding very concerned was asking me what happened and if I was okay. So I replied "what did you think? someone was tickling me to death" lol

geeesss woman can't pee and laugh in peace these days :rotflmao: :8855:
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
#3
:giggle: men!
ya know, i always wait a few mins cuz i know theres always that little bit more that wants to come out! :rotflmao:
 
#4
hahaha thats soooo funny!!

summergurl your before and after photos are amazing!!! well done xx
 

Jesi

Silver Member
#5
wow summer, amazing is not even the word for it. You look superb!
 

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
#6
ah fanks girls :)
 
#7
lol
 

XxAbbiexX23

Dieting & Mummy To Ethan
#8
I know the feeling, I very often sit on the loo and think of something random and start laughing. Unfortunately, no fella knocks on the door to see if I'm OK, so be grateful lol! :D:D:D
 


Similar threads