Refeed week 1 weigh in

Discussion in 'Lipotrim Forum' started by Yorkshire Adam, 24 February 2009 Social URL.

  1. Yorkshire Adam

    Yorkshire Adam Gold Member

    Posts:
    1,741
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    19st4lb
    Current Weight:
    13st13lb
    Goal Weight:
    14st0lb
    Lost(%):
    5st5lb(27.78%)
    Diet:
    Lipotrim
    Well just got back from pharmacy

    really really pleased, i have managed to loose 4lb so i am weighing in now for the first time in so long under 100kg

    started out at 122.6kg now at 99.6kg
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. Liam L

    Liam L Full Member

    Posts:
    160
    Likes Received:
    4
    Diet:
    Lipotrim
    well done mate you have done great keep it up
     
  4. MrsFatBum

    MrsFatBum Gold Member

    Posts:
    2,315
    Likes Received:
    73
    Start Weight:
    18st7lb
    Current Weight:
    18st7lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    that is fantastic!! well done. that in itself is proof that you did a damn good refeed!
     
  5. Yorkshire Adam

    Yorkshire Adam Gold Member

    Posts:
    1,741
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    19st4lb
    Current Weight:
    13st13lb
    Goal Weight:
    14st0lb
    Lost(%):
    5st5lb(27.78%)
    Diet:
    Lipotrim
    cheers guys much appreciated

    gone better than i thought lol
     
  6. Purpleangel

    Purpleangel Silver Member

    Posts:
    914
    Likes Received:
    18
    Start Weight:
    14st7lb
    Current Weight:
    13st7lb
    Lost(%):
    1st0lb(6.9%)
    Diet:
    Weightwatchers
    i think its brilliant - losing that and eating :)
     
  7. Fr00b

    Fr00b Full Member

    Posts:
    83
    Likes Received:
    1
    Start Weight:
    21st1lb
    Current Weight:
    15st5lb
    Goal Weight:
    12st10lb
    Lost(%):
    5st10lb(27.12%)
    Diet:
    Cambridge (was Lipotrim)
    Congratulations! That's a great loss, especially for having eaten and so reassuring for you too. Good luck with this week..
     
  8. Yorkshire Adam

    Yorkshire Adam Gold Member

    Posts:
    1,741
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    19st4lb
    Current Weight:
    13st13lb
    Goal Weight:
    14st0lb
    Lost(%):
    5st5lb(27.78%)
    Diet:
    Lipotrim
    thank you i am pleased with it so its all good
     
  9. LovelyLauren

    LovelyLauren My husband = My hero

    Posts:
    2,764
    Likes Received:
    47
    Start Weight:
    20st0lb
    Current Weight:
    14st7lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    5st7lb(27.5%)
    Diet:
    Cambridge Diet ss
    hmm so panickin for nothin then ;)

    well done mate thats amazin, keep that up an u wont have anyt gain in london haha

    cant see u stickin to boiled chicken then tho :p

    congrats hunni
     
  10. LondonIrishOllie

    LondonIrishOllie Pensively Posting

    Posts:
    1,482
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    18st12lb
    Current Weight:
    11st8lb
    Goal Weight:
    12st1lb
    Lost(%):
    7st4lb(38.64%)
    Diet:
    Finished LT Easter 09
    well done man.. delighted to hear that
     
  11. Roddy

    Roddy Full Member

    Posts:
    471
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    19st1lb
    Current Weight:
    17st0lb
    Goal Weight:
    16st7lb
    Lost(%):
    2st1lb(10.86%)
    mate your a ledgend!

    dead pleased for ya
     
  12. summergurl

    summergurl ‚ô•3 Years Maintaining‚ô•

    Posts:
    14,378
    Likes Received:
    89
    Start Weight:
    19st6lb
    Current Weight:
    11st6lb
    Lost(%):
    8st0lb(41.18%)
    Badges:
    Maintainer
    Diet:
    Lipotrim, Exante
    Thats awesome!! :D
     
  13. Eclipse

    Eclipse Gold Member

    Posts:
    8,621
    Likes Received:
    374
    Great result hunny, well done x x
     
  14. alibambino

    alibambino Full Member

    Posts:
    348
    Likes Received:
    10
    Diet:
    Exante
    Aww well done !!
     
  15. ebd89

    ebd89 Member

    Posts:
    36
    Likes Received:
    1
    Start Weight:
    12st11lb
    Current Weight:
    11st6lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    1st5lb(10.61%)
    Diet:
    Lipotrim
    WOW!!! Adam that's amazing. Keep up the great work.:)
     
  16. Yorkshire Adam

    Yorkshire Adam Gold Member

    Posts:
    1,741
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    19st4lb
    Current Weight:
    13st13lb
    Goal Weight:
    14st0lb
    Lost(%):
    5st5lb(27.78%)
    Diet:
    Lipotrim
    hey hun, thanks very much.

    Dont think i will panick as much in future lol.

    ah thank you very much

    cheers matey

    cheers roddy, much appreciated

    thank you

    thanks very much

    cheers

    thank you, i will do no stopping with the gym lol
     
  17. JanD

    JanD maintaining since June'09

    Posts:
    14,312
    Likes Received:
    90
    Start Weight:
    15st9.5lb
    Current Weight:
    10st13.6lb
    Goal Weight:
    10st7lb
    Lost(%):
    4st9.9lb(30.02%)
    Diet:
    Slimming World, Dietchef, Lipotrim - now maintaining (I hope!).
    Excellent news Adam - well done! Have you been hungry at all??
     
  18. Avatar

    MiniMins.com Advert

  19. Pearly

    Pearly Full Member

    Posts:
    379
    Likes Received:
    29
    Start Weight:
    15st11lb
    Current Weight:
    14st3lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    1st8lb(9.95%)
    Diet:
    Lipotrim
    That's amazing Adam. You are going to have a geat time in London!!
     
  20. Roddy

    Roddy Full Member

    Posts:
    471
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    19st1lb
    Current Weight:
    17st0lb
    Goal Weight:
    16st7lb
    Lost(%):
    2st1lb(10.86%)
    Adam lad, your gonna pull like 50 london birds!

    make sure you throw my name about wen ya there!

    you will get all the birds for deffo haha
     
  21. Yorkshire Adam

    Yorkshire Adam Gold Member

    Posts:
    1,741
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    19st4lb
    Current Weight:
    13st13lb
    Goal Weight:
    14st0lb
    Lost(%):
    5st5lb(27.78%)
    Diet:
    Lipotrim
    Thanks jan, yes i was hungry craving all sorts on day 4/5 but now i arent too bad its held off it seems

    thanks very much and cant wait for it lol should be ace
     
  22. Yorkshire Adam

    Yorkshire Adam Gold Member

    Posts:
    1,741
    Likes Received:
    26
    Start Weight:
    19st4lb
    Current Weight:
    13st13lb
    Goal Weight:
    14st0lb
    Lost(%):
    5st5lb(27.78%)
    Diet:
    Lipotrim
    lol nah dont no bout that just going to relax not interested in anythin like that at the moment

    but still haha
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...