sw nederlands

joanne83

Member
Im living in nederland and coild really use some shopping tips havin a hard time finding syn free stuff so if anyone could help that eould be great x
 
Hi Joanne!
I'm living in The Netherlands as well and I was wondering if you have found some information about the syn free stuff?
 
I am not living in the Netherlands anymore but i am Dutch, after all this time you probably don't need any ideas anymore but in case you do, let me know.
 
Nou roept u maar zou ik zeggen... hehehehe...Je bent het grootste gedeelte al kwijt zie ik. Well done.
 
Hoi *jen*,
Het is een tijdje geleden dat je hier wat gepost hebt maar ben je nog bezig met slimming world of ben je pas begonnen?
Hoe bevalt het je. Ik zit zelf ook te denken om het te doen mits het goed haalbaar is in nederland.
 
Hey Dizzy_88_
Ik ben een jaar geleden terug naar Nederland verhuisd en sindsdien ben ik eigenlijk gestopt.Ik ga volgende week beginnen met de Slimming world Online membership, dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik denk dat het wel lastig is dat veel producten niet in Nederland verkrijgbaar zijn zoals mullerlight yoghurt, chickpea dahl etc :)
Maar het lijkt mij dat het nog steeds goed te doen zal zijn in Nederland als je recepten maakt met boodschappen die je hier ook kan krijgen(pasta,rijst,groente,fruit etc)

Ben jij al begonnen?
 
Back
Top