White bread

Discussion in 'Lipotrim Refeeding' started by ChellyWellyBoot, 6 April 2009 Social URL.

  1. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    Uuuuh!! it has no taste compared to wholemeal bread!!

    I had to have it twice today, once for lunch as i was out all day longer than expected and had to buy a sandwich

    And for dinner there because we have no cooker so it was microwaved left over spag bol and white bread lol!!
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    I don't like white bread myself to be honest. I only like it as toast though.
     
  4. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    Our toaster and microwave are hiddne ina big pile at the back of my dining room lol!

    Cannot wait for our kitchen to come!

    Omg white bread really bloats you aswell :(
     
  5. Yasmine

    Yasmine One last chance

    Posts:
    2,478
    Likes Received:
    32
    Start Weight:
    13st10lb
    Current Weight:
    11st10lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    2st0lb(14.58%)
    Diet:
    Lighterlife Lite
    Seriously? what is white bread? just stuffed with artificial crap?
     
  6. FloridaGirl

    FloridaGirl Full Member

    Posts:
    431
    Likes Received:
    5
    Did you enjoy white bread before this diet? I used to love freshly baked crusty white bread!!! Hopefully I wont anymore because I eat far too much of it!!!!xxx
     
  7. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    yup i loved white bread before lol
     
  8. FloridaGirl

    FloridaGirl Full Member

    Posts:
    431
    Likes Received:
    5
    Thats good news hopefully I'll only like healthy things after this diet!!!! I must say during sacrement I only take a crumb of bread and that just feels like salt, I dont swallow anything it really is a crumb!!!
     
  9. ChellyWellyBoot

    ChellyWellyBoot I will be skinny again!!!

    Posts:
    6,474
    Likes Received:
    65
    Start Weight:
    14st10.5lb
    Current Weight:
    11st12.5lb
    Goal Weight:
    12st0lb
    Lost(%):
    2st12lb(19.37%)
    Diet:
    Exante
    What is sacrement?

    Yeah, Wholemeal bread has sooo much more flavour to me now lol!!
     
  10. FloridaGirl

    FloridaGirl Full Member

    Posts:
    431
    Likes Received:
    5
    I think some church's call it communion or something. We dont drink so only have water not wine so I take that but when it comes to the bread I just pick up a tiny crumb, that way I am still taking sacrement without affecting LT x x
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...
Similar Threads - White bread
  1. Scotsmist
    Replies:
    12
    Views:
    726
  2. Yasmine
    Replies:
    10
    Views:
    617
  3. Seph
    Replies:
    2
    Views:
    335