sore from Wii!

Discussion in 'Lipotrim Forum' started by thefutureisbright, 25 May 2008 Social URL.

  1. Hi,

    I purchased a wii console yesterday, unfortunately everywhere seems to be sold out of wii fit, but i will get it soon!

    Anyway, i played the boxing game and some tennis yesterday and OMG - i cant believe how sore i am!!!!! lol

    Has anyone else got a wii? Its great fun, I am really looking forward to getting the wii fit. I heard it is very good.

    Julz
    xox
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

    Register a free account with MiniMins and join in the conversation!
  3. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    He he h edid the same at xmas was just trying it before the boys had it!!! couldnt lift my arms for 3 days
     
  4. fattothin

    fattothin Well-Known Member

    good aint they , boxing is proper hard work!
     
  5. flip me!!! i cant believe how sore i am!!! going to keep it up everyday....

    I have to say your picture is awesome - what a difference!!!! You must feel like a new man!!!! Well done you!

    I thinking of putting on a swimming custome for my before and after!!! lol


    Julz
    xox
     
  6. 30FlirtyGirl

    30FlirtyGirl Call me Nicky xx

    Boxing and Tennis are the killers, unfortunately when I played baseball with my husband at christmas, he was batting and I got a bit close and he whacked me right round the chops!!!!

    Still great fun ...:D
     
  7. lol!!!! :) ouch!!

    x
     
  8. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Good idea hun...
     
  9. fattothin

    fattothin Well-Known Member

    Thats a good idea, it took me ages to post my fatty one as many will tell you but now I have no issues with it and just hope it helps others to keep at it. x
     
  10. Tootiefrootie

    Tootiefrootie Wants it Gone!

    hey julz.. yeah the BF has a WII and bought WII fit a month ago. Its so much fun and yes you dont realise how sore you get after playing it... but its brilliant!!!! xx
     
  11. Daisybank

    Daisybank Hmmmmmm!

    been trying to get one - all out of stock!! Cant wait!
     
  12. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    the wii fit is ace!! I do about an hour every other day and i ache after ha ha ha shows how unfit i am!!!
    Step areobics are the best
     
  13. 2hourglass

    2hourglass Well-Known Member

    Has anyone got to the penguin/iceberg balancing game v funny - it's a great concept as you have no idea you are actually exercising when you are having so much fun !!
     
  14. scousemouse0151

    scousemouse0151 soon to be minnie mouse

    can't get to grips with the penguin balance game but still having a go. do try the yoga as it tightens your muscles and you don't even realise it.
     
  15. I am totally new to wii - so i will have to investigate this penguin game!

    Amazon is selling wii fit but its like twice the price it should be - think i might wait a week or so and see if any shops get it back in... i really want it!!!!

    julz
    xox
     
  16. louizekj

    louizekj Well-Known Member

    Lol i'm the same with the penguin game! Just can't get to grips with it! I keep sliding off the edges! I know i should do everything but since unlocking everything all i tend to do now is 1/2 hour jogging and 1/2 hour step every other day! Hula hooping...i was in agony after 10 minutes each side haha xx
     
  17. 2hourglass

    2hourglass Well-Known Member


    We often have a WII party with the neighbours and laugh about it for days - they are all skinny though :mad:
    they bring their own food !!!!
     
  18. Eclipse

    Eclipse Well-Known Member

    I got my wii fit on Monday, from argos, it was in stock for delivery. Keep your eye on their website x x x

    Oh, and its great fun x
     
  19. Daisybank

    Daisybank Hmmmmmm!

    if you find anywhere that has stock hun pls PM me and let me know, and I will do the same for you :)
     
  20. 2hourglass

    2hourglass Well-Known Member

    Other shops

    Have you tried GAME, John Lewis on-line, WH Smiths :rolleyes:
     
  21. Eclipse

    Eclipse Well-Known Member

    Try Argos, and keep trying, they change daily x x
     
Loading...

Share This Page

This site uses cookies and its third-party providers also uses cookies. By using this site you agree to this notice and understand why we have cookies.