How cool is fattothin??

Discussion in 'Lipotrim Forum' started by thefutureisbright, 22 June 2008 Social URL.

?

How cool is fattothin?

  1. Ultra Cool

    65.0%
  2. Very Cool

    25.0%
  3. Kinda Cool

    10.0%
  4. Cold

    0 vote(s)
    0.0%
  1. thefutureisbright

    thefutureisbright Banned

    Posts:
    2,590
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    11st4lb
    Goal Weight:
    8st4lb
    OK girlies... lets do a poll on fattothin! :D Sooo... how cool do you really think this guy is??
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. Porgeous

    Porgeous Chilling

    Posts:
    7,066
    Likes Received:
    473
    Start Weight:
    14st1lb
    Current Weight:
    8st10lb
    Lost(%):
    5st5lb(38.07%)
    Diet:
    CD SS
    ICE ICE BABY X
     
  4. thefutureisbright

    thefutureisbright Banned

    Posts:
    2,590
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    11st4lb
    Goal Weight:
    8st4lb
    lol i was going to put that actually! lol x
     
  5. Porgeous

    Porgeous Chilling

    Posts:
    7,066
    Likes Received:
    473
    Start Weight:
    14st1lb
    Current Weight:
    8st10lb
    Lost(%):
    5st5lb(38.07%)
    Diet:
    CD SS
    Great minds and all that :D
     
  6. missyd

    missyd Gold Member

    Posts:
    1,675
    Likes Received:
    6
    Start Weight:
    13st0lb
    Goal Weight:
    11st6lb
    Diet:
    cambridge
    so was i x
     
  7. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    Freezing... blue grapefruit only thinks hes kinda cool lol ...What do you do to her garry?!?!?! You been shouting at her?!
     
  8. babyboosweets

    babyboosweets Full Member

    Posts:
    278
    Likes Received:
    2
    Diet:
    lipotrim
    omg !!!!! so was i (not !!!!) ok girls its time to get a life ha ha ha !!!!!!
     
  9. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    Baby boo you didn't vote?!? You not think gaz is cool?
     
  10. blue_grapefruit

    blue_grapefruit Gold Member

    Posts:
    5,390
    Likes Received:
    185
    I voted ultra cool though and it came up as kinda!! I love watching the LTers threads, they make me laff my face off!
     
  11. Porgeous

    Porgeous Chilling

    Posts:
    7,066
    Likes Received:
    473
    Start Weight:
    14st1lb
    Current Weight:
    8st10lb
    Lost(%):
    5st5lb(38.07%)
    Diet:
    CD SS
    Me too that's why I constantly gatecrash!
     
  12. thefutureisbright

    thefutureisbright Banned

    Posts:
    2,590
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    11st4lb
    Goal Weight:
    8st4lb
    what diet do u do? u not on LT?

    maybe they put something funny in our shakes??? hmmm...
     
  13. blue_grapefruit

    blue_grapefruit Gold Member

    Posts:
    5,390
    Likes Received:
    185
    we are both CDers :)
     
  14. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    or maybe we are just wierd as folk lmao xx Gazza's not answered yet!
     
  15. fattothin

    fattothin Gold Member

    Posts:
    5,123
    Likes Received:
    45
    Diet:
    Lipotrim 1st time
    Julz you are proper nuts lol
    I thought I was HOT:cool::D X
     
  16. thefutureisbright

    thefutureisbright Banned

    Posts:
    2,590
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    11st4lb
    Goal Weight:
    8st4lb
    SSSSSSSSSSSSHHHHHHH....

    i only tell u that in private xox ;)
     
  17. fattothin

    fattothin Gold Member

    Posts:
    5,123
    Likes Received:
    45
    Diet:
    Lipotrim 1st time
    OOPS Sorry forgot i will keep it quiet! ;-p x
     
  18. Avatar

    MiniMins.com Advert

  19. BellyFlop

    BellyFlop Silver Member

    Posts:
    940
    Likes Received:
    3
    Diet:
    LipoTrim
    FTT is Daddy Cool!;)
     
  20. Kay

    Kay Gold Member

    Posts:
    1,683
    Likes Received:
    14
    Diet:
    Lipotrim
    ;) Has to be ultra cool .
     
  21. thefutureisbright

    thefutureisbright Banned

    Posts:
    2,590
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    11st4lb
    Goal Weight:
    8st4lb
    gaz is ur head big yet?
     
  22. fattothin

    fattothin Gold Member

    Posts:
    5,123
    Likes Received:
    45
    Diet:
    Lipotrim 1st time
    both......yes ;-pxx
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...