Loosing weight does have SOME disadvantages ..

Discussion in 'Cambridge Weight Plan' started by Kate08, 14 June 2008 Social URL.

  1. Kate08

    Kate08 Full Member

    Posts:
    93
    Likes Received:
    1
    Start Weight:
    22st1.5lb
    Current Weight:
    22st1.5lb
    Goal Weight:
    11st7lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Slimming World
    Such as being so excited when I found out today that Next and Monsoon do clothes in size 18 (and 20 and 22!!! - didnt realise this, I just always assumed I had to shop in Evans til I was a 16 :rolleyes:) and to celebrate now being a size 18 I did damage to my bank account to the tune of £450 in one afternoon ! :eek:

    Roll on pay day on the 27th ...... :eek:
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. karenO

    karenO Step away from the chips!

    Posts:
    937
    Likes Received:
    0
    Diet:
    Cambridge
    Go girl!!!!! :D:D:D
     
  4. Sez

    Sez has started again!!

    Posts:
    2,288
    Likes Received:
    118
    Diet:
    Dukan
    wooohooooo!! Great innit!!!!!
     
  5. Kitteh

    Kitteh Resident geek

    Posts:
    7,342
    Likes Received:
    262
    Diet:
    sw
    Lol.. go you..!!!

    x x
     
  6. Camilla

    Camilla Silver Member

    Posts:
    884
    Likes Received:
    22
    Go Girl! X
     
  7. misscheeky

    misscheeky Gold Member

    Posts:
    29,167
    Likes Received:
    374
    450pounds your gonna have to tell us what you bought?

    You sooo desrve it i love shopping now more that i can go into normal shops it bloody brill :)

    x x x
     
  8. DEvans

    DEvans Full Member

    Posts:
    344
    Likes Received:
    10
    LOL!!! I know that feeling girl!! well done
     
  9. Skatie

    Skatie Nearly "Normal"

    Posts:
    67
    Likes Received:
    7
    Diet:
    Started on Lipotrim, on Cambridge now!!
    I've been bankrupting myself weekly in Primark, they do 18's too!!!

    What a wicked feeling?
     
  10. Loopy!

    Loopy! Silver Member

    Posts:
    505
    Likes Received:
    2
    Start Weight:
    18st1lb
    Current Weight:
    18st1lb
    Goal Weight:
    10st0lb
    Lost(%):
    0st0lb(0%)
    Diet:
    Exante TS
    Lol! Bet it was worth it though!
     
  11. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    Posts:
    1,753
    Likes Received:
    9
    I have the same problem!!! Now im in a 16 i cant stop buying clothes!!! Was a bit tomboyish before but now im a proper fashion whore ha haha ha ha enjoy it! xxxxxxxxx
     
  12. Hedgehog

    Hedgehog Gold Member

    Posts:
    1,971
    Likes Received:
    7
    Diet:
    Cambridge
    Wooo hooo, what a great problem to have, cant wait till I have to shop for clothes, my credit card is going to take a right hammering LOL
     
  13. Lisa Marie

    Lisa Marie Silver Member

    Posts:
    1,480
    Likes Received:
    44
    Goal Weight:
    10st0lb
    Diet:
    cd
    I love clothes shopping now. It was a real chore before, many times I've sat and cried in the changing room because I look hideous in the size 24 clothes I was trying on and had to buy them because there was nothing else. It's a pleasure now when I try things on and think NO, that looks crap and I can pick something else that looks great.

    You go girl! enjoy it but don't spend too much those new clothes won't be fitting you for long.
     
  14. Camille

    Camille Silver Member

    Posts:
    782
    Likes Received:
    6
    Start Weight:
    20st7lb
    Current Weight:
    17st6lb
    Goal Weight:
    15st7lb
    Lost(%):
    3st1lb(14.98%)
    Diet:
    Cambridge diet
    That's the best part!!! lol x
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.
Loading...