• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



omg

#1
Hey everyone,

i am new to this, i just joined this afternoon.

i think that chatting to people in the same predicament as urself really helps and gives u more motivation

i am 15st 12lb and i would like to get down to 11st at least

i have a long way to go i know, but hopefully chatting to u guys will spur me on and ill be thin again before i know it

looking forward to chatting u all

bye fore now

ps....how do i get thoose cool time lines up lol:break_diet:
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!

Taz

Spam Hunter
#2
Afternoon, welcome to the forum. To get a ticker click on one of mine then select create your own ticker. When you are done copy the code and on here go to UserCP and edit signature. Paste the code in there x
 

DQ

Queen of the Damned
#4
Welcome to Minimins :wavey:
 
#5
Hi and Welcome x x
 
#7
hey, im doing weight watchers diet, counting the points this week as oppose to the core plan,

i seem to be counting and counting and counting tho, lol

cheers for the advice lol
 
#9
im still getting familiar with this site yeah once i find how to join the ww site then i will lol
 

Samantha_Carolyn

I know I can do it...
#12
Makemethin - welcome to the forum. I see you managed the ticker. God luck with your diet journey:)
 


Similar threads