The gap...

Discussion in 'Lipotrim Forum' started by nictastic, 29 July 2008 Social URL.

  1. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    yeehaw..... just back from a 2 hour off road bike ride...god, i feel like dying!! but, just got out of the shower and noticed i have the desired gap appearing between my legs!!!!! yay!!!!! Looks like the last stone is going to be coming off there.............finally!!! YAYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYA!!!! WOOOOOO HOOOOOOOO!!!!:D:D:D:D:D:D:D
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    Posts:
    1,753
    Likes Received:
    9
    whoop whoop well done nic!! My legs arent shrinking but i think before they wouldnt of fit in size12 jeans so must be going somewhere. I need to buy a bike but bit rough where i live scared of bike riding ha ha ha might keep it at my mums xxx
     
  4. thefutureisbright

    thefutureisbright Banned

    Posts:
    2,590
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    11st4lb
    Goal Weight:
    8st4lb
    YAY!

    Hey Nic Babe!!!! That is awesome news! I know that meant soooooooo much to you!

    You have out so much effort into your exercise regime you put me to shame! I am so happy for you and I bet that has boosted you no end and helped you see how close you are to your goal!

    WOW NIC! We are almost there babe - i can smell it! lol

    luv u
    julzie
    xoxox
     
  5. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    yeah, its fab!!!! i had to check twice lol
    I was feeling sooo knackered after the ride and now ..like you say, it all seems worth it!! whoo hooo
    4 weeks to go, 4 weeks to go, e i engio 4 weeks to gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
     
  6. thefutureisbright

    thefutureisbright Banned

    Posts:
    2,590
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    11st4lb
    Goal Weight:
    8st4lb
  7. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    LMFAO!!! HEHEHEHE
     
  8. tishtash

    tishtash Getting closer everyday

    Posts:
    121
    Likes Received:
    0
    Diet:
    LT
    Well done thats ace xx
     
  9. cuddlyfairy

    cuddlyfairy Gold Member

    Posts:
    4,034
    Likes Received:
    60
    Start Weight:
    18st9lb
    Goal Weight:
    9st0lb
    Diet:
    Lipotrim
    Well done Nic, that is fantastic.

    And well done on the bike ride as well.

    x
     
  10. lillie

    lillie weighs a lot less

    Posts:
    2,394
    Likes Received:
    12
    Diet:
    lipotrim
    great news hun ,just need a man to fill it lol xx
     
  11. 2hourglass

    2hourglass Silver Member

    Posts:
    1,186
    Likes Received:
    0
    Diet:
    Lipotrim

    How rude:eek::eek::eek::eek:
     
  12. rainbow brite

    rainbow brite ~Starsprinkled~

    Posts:
    4,236
    Likes Received:
    36
    Start Weight:
    15st1lb
    Current Weight:
    12st6.6lb
    Goal Weight:
    8st10lb
    Lost(%):
    2st8.4lb(17.25%)
    Diet:
    Exante
    I'm so excited for you doll!! Seriously, I'm bouncing!! Brilliant brilliant brilliant news, that's absolutely awesome! You definitely deserve for those legs to be shrinking after all the bloody exercise you put yourself through!! Wooooooooooooohooooooooooo!!!! :party0011: :party0011: :party0011: :party0011:
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.