Maintaince

Discussion in 'Lipotrim Forum' started by festivalfairy, 29 July 2008 Social URL.

  1. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    Posts:
    1,753
    Likes Received:
    9
    Hi Guys

    So on Thursday im switching to Maintence as im nearly at my goal and people are telling me i look too thin plus i wanna be able to have a nice meal at night time. One question my friend who is on maintence said best thing to do is have no more the 50grams of fat a day is this correct??? xxxxxxx
     
  2. Avatar

    MiniMins.com Matched Content

  3. cuddlyfairy

    cuddlyfairy Gold Member

    Posts:
    4,034
    Likes Received:
    60
    Start Weight:
    18st9lb
    Goal Weight:
    9st0lb
    Diet:
    Lipotrim
    Sorry Joanna, I don't know enough about maintanence to help much. Have you refed this week? Sorry I can't remember.

    Have a great meal.

    x
     
  4. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    Posts:
    1,753
    Likes Received:
    9
    Yeah kinda been doing it myself, having my shakes then chicken at night with veg or salad. But just wanna know as i have a HUGE list of nice things i wanna cook (non fatty stuff) but wanna know how much fat per day i should have
     
  5. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    If you are having fats... you should stick to olive oil, fats from nuts, cheese etc ...all the good fats i would say in moderation tbh.. its a bit of trial and error... everyones bodies need different things so if you gain...cut back, until you are losing again!
    Good luck xx
     
  6. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    Posts:
    1,753
    Likes Received:
    9
    Yeah i love monkey nuts (not literilly ha ha) and fruits not gonna pig out and go mad dont think my new tummy would let me ha ha ha ha x
     
  7. nictastic

    nictastic Says it as it is!!!

    Posts:
    4,948
    Likes Received:
    3
    Current Weight:
    8st11lb
    Goal Weight:
    8st11lb
    Diet:
    LT / CD
    remember the rule with nuts... you only need 5 - 10 daily to get all the vits you need form them! xxx I am sure you will do great!!
     
  8. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    Posts:
    1,753
    Likes Received:
    9
    So nervous .................. dont wanna go back to what i was x
     
  9. thefutureisbright

    thefutureisbright Banned

    Posts:
    2,590
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    11st4lb
    Goal Weight:
    8st4lb
    good luck with ur maintenance - are you still going for your goal and looking to loose another 15 pounds?

    enjoy cooking again - im sure you will be just fine!
    xox
     
  10. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    Posts:
    1,753
    Likes Received:
    9
    Yeah im gonna see how it goes if im not happy gonna go back on LT but going away for a week on 7th and want to drink and let my hair down at night times then i have V Festival and cant really do LT there x
     
  11. thefutureisbright

    thefutureisbright Banned

    Posts:
    2,590
    Likes Received:
    13
    Start Weight:
    11st4lb
    Goal Weight:
    8st4lb
    Cool! I really hope u find maintenance a gift and you can shift it that way with no problems! You have done so well to get to your goal - im so glad I have no plans in the next month - I can imagine it would be a tough call to give up drink and food at big events especially if you have acheived a healthy weight and already look and feel so great!

    Hope u have a ball babe xox
     
  12. festivalfairy

    festivalfairy Finally a size 12!

    Posts:
    1,753
    Likes Received:
    9
    Thanks hun cant wait to rock out my new bod at V Fest in the dance tent ha ha ha ha I think i will prob go back on LT once im back from V depends on Maintence really xxx
     
Popular Forums
  1. MiniMins.com is a weight loss support community helping each other on their weight loss journey. We have a multitude of forums, from Slimming World and Exante, to Success Stories. Click the logo at the top right to return to the forum home page at any time.