• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Subway?

Smirky

Gold Member
S: 17st7lb C: 17st7lb G: 12st7lb BMI: 39.5 Loss: 0st0lb(0%)
#1
I always thought that the turkey / ham / beef / chicken breast and even the turkey and ham together ones were 4 points??... just checked them out to be sure and its telling me they are 3.5 now? have i been behind the times? or got it wrong before lol? either way WOO :D
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!

Smirky

Gold Member
S: 17st7lb C: 17st7lb G: 12st7lb BMI: 39.5 Loss: 0st0lb(0%)
#3
oh wait i dunno if i've done it right hmmm! hoping someone can check this for me thinking it will be in book? or even on site? thankyou!! :) either way amazing points for what you get :D
 

Smirky

Gold Member
S: 17st7lb C: 17st7lb G: 12st7lb BMI: 39.5 Loss: 0st0lb(0%)
#4
:D :D
 

nicoleaimee

chunky chick :-)
S: 15st6lb C: 14st10lb G: 11st0lb BMI: 32.3 Loss: 0st10lb(4.63%)
#11
just checked the site and the turkey/ham/beef are all 4pts, the club is 4.5 and the sweet onion teryaki is 5.5!!

4 is actually not bad at all for what you get :)

anyone know if you would point gherkins??
 
S: 17st2lb C: 12st0lb G: 10st0lb BMI: 27.1 Loss: 5st2lb(30%)
#12
According to the weight watchers tracker gherkins are 0 points.
 

*Shanny*

Gold Member
#13
yep ive just been on subway site and all subs are on there will kcals and sat fat.! think its 6inch on wheat bread.!



266 kcals 1.2 sat fat = 4points
no cheese or sauce inculded.!
 

janey70

Full Member
S: 10st8lb C: 10st0lb G: 9st6lb Loss: 0st8lb(5.41%)
#14
hi i went to subway for first time today now confused on points i had a 6" brown sub with chicken and salad and some mayo i dint ask for light thought that was lol ? points any one plz ???
 

Smirky

Gold Member
S: 17st7lb C: 17st7lb G: 12st7lb BMI: 39.5 Loss: 0st0lb(0%)
#15
Sorry for getting everyones hopes up! i must have read it wrong! :( still enjoying them though 4 points can't complain :D
 

nicoleaimee

chunky chick :-)
S: 15st6lb C: 14st10lb G: 11st0lb BMI: 32.3 Loss: 0st10lb(4.63%)
#16
exactly! 4pts is great for that, ffs the WW sandwiches are 4.5!! much rather have a ham salad sub mmmmm
 

Smirky

Gold Member
S: 17st7lb C: 17st7lb G: 12st7lb BMI: 39.5 Loss: 0st0lb(0%)
#17
i brought a lighter choices sandwich from tesco yesterday was only 89p one of those expires today stickers hehe chicken salsa 4 points gorgeous!!!!! But agree with you if you think about prices too some are more expensive than a turkey ham beef etc sub so much nicer bigger and lower points its brill wish i could have one every day lol
 

Berryred

Gold Member
S: 16st13lb C: 16st7lb G: 9st7.5lb BMI: 40.9 Loss: 0st6lb(2.53%)
#18
:D I had a foot long sub on Sat:8855: didn't eat breakfast so figured I could pt it as 10 pt's tbh


It was lovely:8855:
 

Kaz2803

Full Member
S: 16st0lb C: 15st8lb G: 9st0lb BMI: 42.6 Loss: 0st6lb(2.68%)
#19
the new peri-peri chicken low fat sub is only 5 points and absolutely delicious! :D
 

Lorny

Silver Member
S: 16st10lb C: 14st0lb G: 10st10lb BMI: 37 Loss: 2st10lb(16.24%)
#20
So this might not sound that interesting to you guys, but I'm veggie and the veggie delite is 3 points I think! I'm not sure what the sauces are cuz the last time I had Subway was a few years back, before I started dieting! I can't see any nutritional value for them on the site.
 


Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Slimming World - Eating Out 0
Slimming World - Eating Out 1
Syn Values 2
Syn Values 4
Syn Values 2

Similar threads



Top