• Upgrades have been completed! Including conversations, 😁😎🏀⚾⚽ Emojis and more.. Read more



Bad Day Today ... :(

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
S: 19st6lb C: 11st6lb Loss: 8st0lb(41.18%)
#1
Having a bit of a poop day today :(

Can't stop craving custard slices and chocolate chip shortbread!!! :copon:

So what have i gone and done .....

Yep thats right bought all the ingredients to make chocolate chip shortbread!!! Guna make some tomorrow - baking is theraputic for me so hurry up tomorrow! lol

But for now i am glugging the water ... mmmm !!!! lol
 
Get Rid of this ad and join in on the conversation for free today! Tap here!

ChellyWellyBoot

I will be skinny again!!!
S: 14st10.5lb C: 11st12.5lb G: 12st0lb BMI: 23.9 Loss: 2st12lb(19.37%)
#2
Lol!!

You make me laugh summer
 

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
S: 19st6lb C: 11st6lb Loss: 8st0lb(41.18%)
#3
haha! just informed the bf this weekend he will be eating shortbread cookies .... he seems happy with that! haha
 

ChellyWellyBoot

I will be skinny again!!!
S: 14st10.5lb C: 11st12.5lb G: 12st0lb BMI: 23.9 Loss: 2st12lb(19.37%)
#4
Your boyfriend is spoilt rotten with all your cooking lol!!!
 

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
S: 19st6lb C: 11st6lb Loss: 8st0lb(41.18%)
#5
haha isnt he just!!

he hates it sometimes though - thinks im making him fat so i look skinnier quicker! lol
 

Elle-Emm

Gold Member
S: 19st7lb C: 11st2lb G: 10st7lb Loss: 8st5lb(42.86%)
#6
Loving your willpower :)

I'm missing cooking so I'm going to start to tell my friends i want to make them dinner!

got another chocolate fudge birthday cake to make, as well as a batch of my famous cranberry and white choc flapjacks.
 

louizekj

Silver Member
#7
Mmmmmmmmm cookies!! Yum yum! Haha i bet your bf is loving you being on this diet! You are sooo right though..i love baking and for the first two week on the diet i was baking everything i could think of and giving it away in work or at home haha. Its like making others eat what you are craving helps you!! :D xx
 

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
S: 19st6lb C: 11st6lb Loss: 8st0lb(41.18%)
#8
lou you got it spot on!!!!! :) lol

Elle-em !!! You have to give me the recipes for your cake and flapjacks - i now want to make them! hahahaha
 

Elle-Emm

Gold Member
S: 19st7lb C: 11st2lb G: 10st7lb Loss: 8st5lb(42.86%)
#9
will do, maybe we should have a recipe thread here for when we all get the urge to bake!

i don't take credit for the flapjack recipe - was in an Asda mag. but so many people have said they're the best they've ever tasted.
The choc fudge is from a Nigella book and has way too much icing (yes, that is possible!!)
 

ChellyWellyBoot

I will be skinny again!!!
S: 14st10.5lb C: 11st12.5lb G: 12st0lb BMI: 23.9 Loss: 2st12lb(19.37%)
#10
Cranberry and white choc flapjacks???

YUM! sound a heck of alot better than the LT ones lol

Post me over one when you make them please lol
 

Elle-Emm

Gold Member
S: 19st7lb C: 11st2lb G: 10st7lb Loss: 8st5lb(42.86%)
#11
lol, they probably would travel ok. making them in a few weeks for a friend's housewarming. they have a WHOLE pack of butter in them...

not yet tried the flapjacks. i'm still weirded out by the idea of peanut flapjack though, what an odd combo.
 

ChellyWellyBoot

I will be skinny again!!!
S: 14st10.5lb C: 11st12.5lb G: 12st0lb BMI: 23.9 Loss: 2st12lb(19.37%)
#12
haha, They are in no way close to being a flapjack!

thats just a name to make you want to eat them trust me lol
 

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
S: 19st6lb C: 11st6lb Loss: 8st0lb(41.18%)
#13
haha im with chell they are nothing like a flapjack - they shouldnt even be given that name!!!!!!!!!!!!!!! although the coconut one isnt too bad!
 

ChellyWellyBoot

I will be skinny again!!!
S: 14st10.5lb C: 11st12.5lb G: 12st0lb BMI: 23.9 Loss: 2st12lb(19.37%)
#14
Nope If i had to choose between coconut and peanut it would be the peanut!
 

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
S: 19st6lb C: 11st6lb Loss: 8st0lb(41.18%)
#15
oh no!!! i threw the peanut away i couldnt eat it lol
 

ChellyWellyBoot

I will be skinny again!!!
S: 14st10.5lb C: 11st12.5lb G: 12st0lb BMI: 23.9 Loss: 2st12lb(19.37%)
#16
Lol!!
I forced myself to eat both!
 

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
S: 19st6lb C: 11st6lb Loss: 8st0lb(41.18%)
#17
you nutter!!
 

Cruiksl

Silver Member
S: 14st12lb C: 12st4lb G: 10st7lb BMI: 31.5 Loss: 2st8lb(17.31%)
#18
Uurrggh - I can't face the flapjacks ever again. I tried them in week 2 and swore I wouldn't eat them again.

I made the kids home made chips and fish today. I can't believe I didn't eat any.

Would love the cranberry flapjack recipe though.
 

summergurl

♥3 Years Maintaining♥
S: 19st6lb C: 11st6lb Loss: 8st0lb(41.18%)
#19
Everyone wants that flapjack recipe - looks like your guna have to share lol
 
S: 15st4lb C: 14st7.5lb G: 10st0lb BMI: 36 Loss: 0st10.5lb(4.91%)
#20
I find when i am on a diet I even enjoy buying buns and sweet things for the family even though I know i am not going to eat them . Its like buying them eases the craving ?????? dieting dementia
 


Similar threads



Top